Nieuw lid

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Hallo,
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Nieuw lid

Bericht door OpaBert »

Peter 53 schreef:
Hallo,
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Welkom Peter
Hier nog een die niet gehinderd door kennis overal tegelijk aan begint :lol:
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuw lid

Bericht door hardbats »

Welkom!
Ik heb ook zitten kijken of de fe206en in de 208 kasten interessant voor mij was.
Als ze klaar zijn zou ik ze graag eens horen!
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

De koffie staat altijd klaar hoor, zal ze eerst maar eens afmaken.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Nieuw lid

Bericht door dre »

Welkom!

Heb je al mooie plaatjes voor ons klaar staan? :sure:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20190616_165535.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

Welkom!
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

FB_IMG_1560698390845.jpg
FB_IMG_1560698379760.jpg
FB_IMG_1560698425114.jpg
FB_IMG_1560698397850.jpg
FB_IMG_1560698429698.jpg
Bijlagen
FB_IMG_1560698414560.jpg
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Zo, moest even zoeken.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus [-X
:beer:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Nieuw lid

Bericht door dre »

Peter 53 schreef:
Zo, moest even zoeken.
Dat lijkt me een leuke constructie om te bouwen!

Mooi werk trouwens! :goedzo:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Shadow schreef:
Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus [-X
:beer:
Bijlagen
20190616_190201.jpg
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Sorry
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Je leert snel, gelukkig geen Hinneken... :mrgreen:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Nieuw lid

Bericht door OpaBert »

Moet de Cavia daarin O:)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

Tadaaa!
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuw lid

Bericht door hardbats »

Super strak werk! Ik hou echt van de look van horn speakers.
Ik ben alleen bang dat ze op de een of andere manier mijn muziek smaak niet goed weergeven. Geen idee waar ik dit op baseer, daarom wil ik eens naar een set luisteren.
Tilburg is nog lekker in de buurt ook.
Keep up the good work!
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Bert61 schreef:
Moet de Cavia daarin O:)
De kat wel, vrees ik. Komt frontje voor.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Nieuw lid

Bericht door OpaBert »

Peter 53 schreef:
Bert61 schreef:
Moet de Cavia daarin O:)
De kat wel, vrees ik. Komt frontje voor.
Dan kan hij niet verloren raken O:)
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Geschuurd en in de grondverf
Bijlagen
20190617_180824.jpg
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Nieuw lid

Bericht door erik1977 »

Leuk project en lekker pilsje. Succes!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Wowly »

Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!

Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuw lid

Bericht door hardbats »

Shadow schreef:
Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus [-X
:beer:
Wowly schreef:
Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!

Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Spreekt elkaar lekker tegen :-$
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20190617_191315.jpg
Wowly schreef:
Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!

Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!


Pfff,z*******ers...uhm....moeilijke mensen op dit forum
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid

Bericht door ds23man »

Lege flesjes mogen wel, dat is dan gewoon emballage wat je in de statiegeldautomaat kan keilen. :mrgreen:
Plaats reactie