Nieuw lid
Moderator: Beheerdersteam
Nieuw lid
Hallo,
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Re: Nieuw lid
Welkom PeterPeter 53 schreef:Hallo,
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Hier nog een die niet gehinderd door kennis overal tegelijk aan begint
Re: Nieuw lid
Welkom!
Ik heb ook zitten kijken of de fe206en in de 208 kasten interessant voor mij was.
Als ze klaar zijn zou ik ze graag eens horen!
Ik heb ook zitten kijken of de fe206en in de 208 kasten interessant voor mij was.
Als ze klaar zijn zou ik ze graag eens horen!
Re: Nieuw lid
Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus

Re: Nieuw lid
Dat lijkt me een leuke constructie om te bouwen!Peter 53 schreef:Zo, moest even zoeken.
Mooi werk trouwens!
Re: Nieuw lid
Shadow schreef:Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus![]()
Re: Nieuw lid
Super strak werk! Ik hou echt van de look van horn speakers.
Ik ben alleen bang dat ze op de een of andere manier mijn muziek smaak niet goed weergeven. Geen idee waar ik dit op baseer, daarom wil ik eens naar een set luisteren.
Tilburg is nog lekker in de buurt ook.
Keep up the good work!
Ik ben alleen bang dat ze op de een of andere manier mijn muziek smaak niet goed weergeven. Geen idee waar ik dit op baseer, daarom wil ik eens naar een set luisteren.
Tilburg is nog lekker in de buurt ook.
Keep up the good work!
Re: Nieuw lid
Dan kan hij niet verloren rakenPeter 53 schreef:De kat wel, vrees ik. Komt frontje voor.Bert61 schreef:Moet de Cavia daarin
Re: Nieuw lid
Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Re: Nieuw lid
Shadow schreef:Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus![]()
Spreekt elkaar lekker tegenWowly schreef:Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Re: Nieuw lid
Wowly schreef:Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Pfff,z*******ers...uhm....moeilijke mensen op dit forum
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuw lid
Lege flesjes mogen wel, dat is dan gewoon emballage wat je in de statiegeldautomaat kan keilen. 
