Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

Goed om zoveel enthousiaste reacties te zien. Het is niet mijn bedoeling om een andere luisterdag in de weg te zitten en of ik dit vaker in het poppodium mag gaan doen. Krachten bundelen en / of iemand die wilt helpen dit mede te organiseren is alleen maar fijn. Ik hoor graag wie er luisterdagen heeft georganiseerd en wilt helpen om dit goed te laten verlopen. Pb is welkom :)
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door RobertD »

Ik ben zelf maar zijdelings betrokken bij de organisatie in Alphen, maar ik zal Mikiwi er eens over benaderen. Misschien inderdaad wat eerder beginnen. Als er heel veel luisterdagen zijn, dan wordt de animo per event denk ik wel minder. Maar NoordHolland wordt wel gemist op de kaart van ZBA-dagen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Pjotr »

Marp schreef:
Dus hou het graag even gezellig, wil je? Dank.
Ja baas.... :-" Misschien even de dynamiek van Alphen in een apart draadje afsplisen? W.m.b. staat Alphen helemaal niet ter discussie. Is altijd een topper geweest of het nou druk was of niet.
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

RobertD schreef:
Ik ben zelf maar zijdelings betrokken bij de organisatie in Alphen, maar ik zal Mikiwi er eens over benaderen. Misschien inderdaad wat eerder beginnen. Als er heel veel luisterdagen zijn, dan wordt de animo per event denk ik wel minder. Maar NoordHolland wordt wel gemist op de kaart van ZBA-dagen.
Dat zou mij enorm helpen :D
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Douwe84 »

ik ben ook wel geïnteresseerd :)

Midden augustus op vakantie maar daar omheen is er nog veel vrij.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door knuisje »

Ik kom ook!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ds23man »

Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:

Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door hannesie »

Ik zit mij even af te vragen of dichtbij parkeren, om in en uitladen mogelijk te maken, ook aanwezig is.
Maar ik denk dat het voor mij ook wel leuk is om weer eens in die omgeving te zijn en "herrie te schoppen". :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ds23man »

Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door hannesie »

ds23man schreef:
Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
Maar of wij daar dan ook gebruik van kunnen maken is weer een stapje verder, heb namelijk geen auto met laadklep. :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ds23man »

De meeste muzikanten ook niet, maar die krijgen hun gear toch ook de oefenruimtes?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
De meeste muzikanten ook niet, maar die krijgen hun gear toch ook de oefenruimtes?
Mwah, muzikanten die "Gear" nodig hebben, hebben daarvoor toch "Roadies"? :?

Langere tijd parkeren is nog wel een puntje: Betaald of gratis mogelijkheid?
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

ds23man schreef:
Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
In ons loadingdock past gewoon een nightliner (of 6/8 auto's) en het het gebouw zit ook nog eens vast aan een parkeergarage en het busstation + op loopafstand van tram en metro :rofl:
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

hannesie schreef:
ds23man schreef:
Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
Maar of wij daar dan ook gebruik van kunnen maken is weer een stapje verder, heb namelijk geen auto met laadklep. :rofl:
Nee gewoon gelijkvloers anders kan er geen nightliner binnen. Alleen maar onhandig met zo'n laad/ los kuil met klep voor een poppodium.
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

Pjotr schreef:
ds23man schreef:
De meeste muzikanten ook niet, maar die krijgen hun gear toch ook de oefenruimtes?
Mwah, muzikanten die "Gear" nodig hebben, hebben daarvoor toch "Roadies"? :?

Langere tijd parkeren is nog wel een puntje: Betaald of gratis mogelijkheid?
Er zijn enkele parkeerplaatsen van P60. In het loadingdock is wat plek voor auto's maar de helft zal gebruikt kunnen worden ivm laden lossen van mensen met apparatuur. Onder de A9 door is het weer gratis parkeren. Minuut of 5 lopen en anders is de betaalde parkeergarage('s).
Waarschijnlijk zal het café ook één van de luisterruimtes worden met.... een barman! Dus lekker (fris) dranken, bieren en speciaal bieren :proost:

Ik moet nog een beschikbare datum krijgen en dat zal nog even duren.
En ben natuurlijk benieuwd naar wie er spullen mee willen nemen en of er iemand is die ervaren is met het organiseren van een luisterdag en een beetje wilt helpen.

Speaker en Co heeft ook interesse om met de Faktum te komen om de verschillen te kunnen laten horen met die van mij met het "high end" filter.
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

Een kleine rondleiding tijdens een rock/metal productie:


Een klein promofilmpje met..... loadingdock in het begin. Dan ook nog heel kort barman Kalimba er in :rofl:


Oefenruimtes (3stuks) zijn niet te zien maar zijn waarschijnlijk naast het café, grote zaal en de suite ook te gebruiken.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:

Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Op zich heb je een punt, aan de andere kant, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de mensen die afgelopen zondag in Breda waren, zit je heel snel aan de 50+. :lol:
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door beijert »

Tegenwoordig het moment om toch eens aan kinderen te beginnen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
ds23man schreef:
Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:

Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Op zich heb je een punt, aan de andere kant, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de mensen die afgelopen zondag in Breda waren, zit je heel snel aan de 50+. :lol:
Psies. Neemt niet weg dat we daarom best wel verse kunnen gebruiken. En ach wat, Gerhard heeft alleen een schoolgaande krokodil. Kunnen we toch geen rekening mee gaan houden? :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ds23man »

Begin september zullen de meeste forumleden wel op vakantie geweest zijn.
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

Pjotr schreef:
ray5150 schreef:
ds23man schreef:
Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:

Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Op zich heb je een punt, aan de andere kant, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de mensen die afgelopen zondag in Breda waren, zit je heel snel aan de 50+. :lol:
Psies. Neemt niet weg dat we daarom best wel verse kunnen gebruiken. En ach wat, Gerhard heeft alleen een schoolgaande krokodil. Kunnen we toch geen rekening mee gaan houden? :mrgreen:
Ik denk dat dit daarom ook wel een hele goede optie is om mensen te prikkelen/ kennis te laten maken met zelbouw audio/ high end audio en de techniek er achter. Qua promo zal het denk ik ook goed worden aangepakt zoals bij de normale producties van P60. Zo kunnen we meer bezoekers trekken maar het is wel belangrijk dat er zoveel mogelijk zba leden komen.

De P60 techneuten weten wat ik zelf thuis doe maar weten echt het verschil niet tussen PA of Hifi kwaliteit. Monden vielen thuis open van verbazing bij de Vertigo maar hoe een viool in het echt klinkt weten ze niet. Desondanks vinden ze het interessant wat ik doe en zien graag de foto's van m'n bouwsels en de bouwsels hier maar vertel ze weinig als ex a/v techneut omdat zelf horen veel beter is dan uitleggen wat iemand niet kent.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door WrineX »

Lijkt me leuk ! Als de datum bekend is en vervoer geregeld heb weet ik of ik ook van de partij kan zijn. Heb niks voor een 650 man grote zaal helaas ... lijkt me wel super leuk om eens met dat spul te mogen spelen:)
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door motoindo »

Leuk initiatief wat ik graag steun met een setje Little/One en Grown/Up en als het mee zit wellicht ook iets uit de Wrinex / Piratelogic stal 8)
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door hardbats »

Lijkt me top!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ds23man »

Gaat deze dag er nog komen?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”