Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

Dag allemaal,

Zoals sommigen al wisten wilde ik kijken of ik een luisterdag op mijn werk zou kunnen/ mogen organiseren in popodium P60 te Amstelveen.
Goed nieuws want mijn collega's in P60 reageren enthousiast!
Ik moet wel een beetje een idee hebben of er voldoende interesse is om te demonstereren/ tentoon te stellen en wie er graag langskomt.


Wat uitleg over popodium P60:
-P60 ligt direct aan het busstation en de A9 in het Stadshart.
-3 of meer demoruimtes incl. grote zaal met een capaciteit van 650 man en eenzeer goede akoestiek.
-Entree +/- €6
-bar/ café mogelijk open voor drank/ snacks
-Datum nader te bepalen

En zoals eerder gezegd zal ik mijn ScanSpeak Faktum meenemen :)

* Nog even ter info: https://p60.nl/contact-informatie-0
Laatst gewijzigd door Kalimba op di 07 mei 2019, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door dre »

Had je al een datum in gedachten?
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

dre schreef:
Had je al een datum in gedachten?
Nog niet. Dat hangt een beetje af van de animo en ik probeer het op een zondag te doen in augustus / september.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door John P »

Als je een poppodium erbij hebt is het dan geen goed idee om ook zelfbouw pro apparatuur erbij te betrekken?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door dre »

Ik ben er in ieder geval bij!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Pjotr »

Tja, die periode is nog net het staartje van de vakantieperiode van de meesten. Zo dicht in de buurt.... dat is zeker de moeite waard om te komen. Ben er zeker bij! Denk dat het belangrijkste is dat er genoeg belangstelling is om uit de kosten gaan komen. Praktisch gezien is het voorjaar het meest vruchtbaar, dan heeft iedereen de winter lekker door kunnen klussen en een vers ei kunnen leggen :)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door pappaleo »

Ja, ik heb wel interesse!
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door satefan »

Altijd leuk!
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door cool »

Ook hier interesse, heb nog een paar zondagen vrij in aug/sept.
NB, 29 sept. is weer de X-Fi in Veldhoven.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Henkjan »

als ik niet op vakantie ben, ben ik er ook bij hoor
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ray5150 »

Ik heb ook wel interesse om te komen.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door anonamemouse »

Lijkt me leuk!
Gebruikersavatar
Kalimba
Berichten: 774
Lid geworden op: di 05 okt 2010, 10:52
Locatie: Amstelveen

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Kalimba »

Dat gaat de goede kant op!

@John, dat kan mogelijk zijn als dit op eigen apparatuur gedaan wordt. De PA van P60 gebruiken zal niet gaan lukken aangezien er dan technici bij moeten zijn en dan wordt het qua kosten niet te doen.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door toetertje »

Een luisterdag binnen een straal van 100 km, ik word er bijna emotioneel van.
Daar zou ik graag bij willen zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door RobertD »

Dit lijkt mij ook wel leuk. En voor de dames is er daar genoeg te winkelen in het Stadshart, dus die kunnen allemaal mee.
In Alphen hadden we het afgelopen jaar niet heel veel aanloop, wellicht is Amstelveen een betere locatie.
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door erik1977 »

Lijkt me een prima locatie om de Zba met wappers en een nog te bouwen setje speakers te demonstreren. Count me in.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door ray5150 »

Ja, ik had ook nog iets met wappers in aanbouw. moet ik echt eens afmaken... :roll:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door dre »

RobertD schreef:
Dit lijkt mij ook wel leuk. En voor de dames is er daar genoeg te winkelen in het Stadshart, dus die kunnen allemaal mee.
In Alphen hadden we het afgelopen jaar niet heel veel aanloop, wellicht is Amstelveen een betere locatie.
Misschien wat laat aangemeld?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Marp »

Inderdaad, dat Alphen een krappe maand vooraf werd aangekondigd, zal zeker van invloed zijn geweest.
RobertD schreef:
wellicht is Amstelveen een betere locatie.
Dan wellicht de krachten/ervaringen bundelen? Althans, als Amstelveen de plaats van Alphen gaat innemen, en Kalimba niet van plan was om de organisatie alleen op zich te nemen.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door dre »

Alphen was altijd een topper,volgende keer gewoon iets eerder opstarten toch?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Marp »

Ik herinner me inderdaad toch wel veel enthiousiasme over Alphen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Pjotr »

dre schreef:
Alphen was altijd een topper,volgende keer gewoon iets eerder opstarten toch?
Klopt toen was het ook in het voorjaar georganiseerd. Tussen Hengelo en Breda in. Voor de meesten denk ik toch een geschiktere tijd van het jaar dan het ietwat sombere eind november. Ach Breda heeft ook mindere jaren gehad. Zal altijd wel een beetje op en neer gaan. Ik vond het eigenlijk wel prettig relaxed afgelopen keer in Alphen. Kon je eindelijk aan alles serieus de aandacht geven die het verdient. Ik vond er eigenlijk serieus meer dan genoeg te zien en te beluisteren. En we kunnen geen gezellige meetings genoeg hebben toch? Als het uit de kosten kan komen is er toch helemaal geen bezwaar tegen meer meetings? Afwisseling van spijs doet eten. Waarom zou je dat nou weer willen bundelen, zoals geopperd? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Marp »

Pjotr schreef:
Waarom zou je dat nou weer willen bundelen, zoals geopperd? :mrgreen:
..., als Amstelveen de plaats van Alphen gaat innemen, ...
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Pjotr »

As is verbrande turf. Echt jammer dat je bij een leuk initiatief op voorhand zo gaat zeuren Mario. Wees blij met het initiatief. Zo te zien is er animo voor en dus behoefte aan.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)

Bericht door Marp »

Pjotr schreef:
Echt jammer dat je bij een leuk initiatief op voorhand zo gaat zeuren Mario.
:shock: Wat mankeert jou nou ineens :?:

Het was een zinspeling van een mede-organisator van Alphen om die dag te laten vervallen. Gaat dat gebeuren, dan blijft door samenwerking inhoudelijk iets van die luisterdag behouden. Blijven het afzonderlijke luisterdagen, dan hebben we het nergens over. Dus hou het graag even gezellig, wil je? Dank.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”