Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door Henkjan »

Da's aan 4ohm
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door meanman64 »

asterduc schreef:
meanman64 schreef:
asterduc schreef:
Mocht iemand nog een eindtrap ter beschikking hebben om het laag aan te sturen, dat zou me een hoop ellende besparen.
Breng mijn Accusound wel mee , Ed .
dat is zeker een goede match.
Heb je ze al omgebouwd
Als Patrick de Accusounds mee brengt dan zijn ze ruim voorzien.
Ed , nog niet opgebouwd .
Breng ook nog mijn Maya Amp mee ( 200 Watt/ 8R)
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door kuiperik »

hannesie schreef:
kuiperik schreef:
Het is geen zelfbouw, maar ik wil eventueel best mijn chord 2qute dac meenemen. Deze heeft een asynchrone USB, optische en BNC ingang. Ben op zich ook wel benieuwd naar verschillen tussen deze en andere dacs. Laat maar weten of je daar mee geholpen bent.
Best wel interessant, dan de optie met de Soekris en dan de 1541 van knuisje en de Chord, best een leuke, moeten we een tijd of ruimte voor reserveren via Wowly, lijkt mij.

JAN !! :lol:
Zoals ook via PM aangegeven, neem ik zondag in ieder geval de Chord Dac mee.
Eventueel heb ik ook nog wel een voeding voor de Logitech Touch beschikbaar. Heb ooit een zelfbouw lineaire voeding via dit forum over kunnen nemen.
wol5455
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door wol5455 »

Helaas kan mijn zoon Jos niet meekomen i.v.m.werkzaamheden .
wol5455
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door wol5455 »

Als ik het lees op de andere topic vanwege de verwachte parkeer problemen moet ik annuleren ,door mijn handicap herseninfarct ,lopen is een groot problemen ,ondanks jullie grote inzet om iets moois op te zetten ,was ik heel graag bij geweest ,jammer,jammer ,jammer .
Diegene die komen ,geniet ervan ,meer kan ik niets zeggen .
Wol5455
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door wdd »

soundbarmetpaardklein.jpg
Ik wou komen, maar geraak er dus niet op tijd.
Veel luisterplezier
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door FR_Aad »

Het lijkt dit jaar een gezellig onderonsje te worden. Dus een goede reden om juist wel te komen.

En ehhhh
Parkeren doe ik wel weer op het schoolplein. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door Shadow »

Kun jij een paar mensen meenemen Aad?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door FR_Aad »

Nee, sorry
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door Shadow »

:rofl:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door FR_Aad »

:mrgreen:
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door floeper »

Is er iemand die misschien 4x een 10k weerstand voor mij heeft? 1/4W is genoeg. Mijn pakketje is na 4 maanden nog niet aangekomen en wil mijn versterker af gaan maken :P
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door satefan »

FR_Aad schreef:
Het lijkt dit jaar een gezellig onderonsje te worden. Dus een goede reden om juist wel te komen.
Mijn maatje Rene liet me vanmorgen weten dat hij graag mee komt :rock:

Ik heb dr zin an. Tot morgen!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door ray5150 »

floeper schreef:
Is er iemand die misschien 4x een 10k weerstand voor mij heeft? 1/4W is genoeg. Mijn pakketje is na 4 maanden nog niet aangekomen en wil mijn versterker af gaan maken :P
Ja, hoor. geen probleem. koolfilm heb ik in ieder geval in huis, metaalfilm zal ik even moeten kijken.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door Wowly »

Voor degene die bang zijn voor parkeerproblemen, we weten niet zeker of deze zo groot zijn om 9 uur sochtends, we moeten het allemaal nog maar zien.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door hannesie »

Jan, waarom bel je niet even. naar de beheerder?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door ds23man »

Wowly schreef:
Voor degene die bang zijn voor parkeerproblemen, we weten niet zeker of deze zo groot zijn om 9 uur sochtends, we moeten het allemaal nog maar zien.
De marktopbouw begint om 6 uur ( 7 uur markt open), wat ik de krantenberichten begrijp is het om 7 uur al druk en die 1000 standplaatshouders prakken hun auto in de omliggende straten die al vol staan met auto's van bewoners omdat het zondagochtend is.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door Wowly »

Gerhard, je lijkt Trump wel met zijn scaremongering! Jij kwam toch niet omdat je je gedrukt voelde door Joram? Ik weet niet hoe anderen jouw forumgedrag hierin zien, maar ik krijg er een vervelend gevoel van.

Ik heb gebeld met DeRuimte, en zij gaven aan dat het inderdaad een slechte timing was en dat de vrijmarkt een aantal straten van de ruimte weg is, maar wel dat de drukte begint in de wijk rond 10 uur gaat aanvangen en rond 11 uur wordt het dan even vreselijk druk. Vervolgens is het er een komen en gaan van mensen die gedurende de dag af- en aanrijden en je dan als je wat rondrijdt zo nu en dan een plekje vrijkomt. Gedurende de dag wordt het steeds minder druk, het zwaarste moment ligt rond 11 uur.
Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.

Maar hoe het precies gaat lopen zullen we pas morgen merken. Note for self: checken voor vrijmarkt 2020....
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door ds23man »

Dat valt toch wel mee Jan? Je moet morgen er gewoon rekening mee houden dat je gewoon veel meer tijd kwijt bent met aanrijtijd, lossen en parkeerplaats zoeken. Dus als je om 10:00 op het programma staat, moet je niet om 9:30 aan komen kakken. :lol:

Deze markt wordt altijd de zondag voor Hemelvaart gehouden, heb je gelijk je geheugensteuntje!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.
dat klinkt goed Jan,
houden jullie ook rekening met de 'laatkomers', door de verkiezingen in België zullen wij wat later komen.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door floeper »

ray5150 schreef:
floeper schreef:
Is er iemand die misschien 4x een 10k weerstand voor mij heeft? 1/4W is genoeg. Mijn pakketje is na 4 maanden nog niet aangekomen en wil mijn versterker af gaan maken :P
Ja, hoor. geen probleem. koolfilm heb ik in ieder geval in huis, metaalfilm zal ik even moeten kijken.
Ik ben met alles geholpen :) ik wil alleen het input signaal voor mijn L15Dsmd wat dempen aangezien mijn denon pma720ae een wat hoog pre out signaal heeft waardoor de amps gaan clippen
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door asterduc »

mocht er iemand interesse hebben in één of meerdere van mijn spullen die ik te koop heb staan, dan breng ik die graag mee.
viewtopic.php?f=21&t=27528
jantje1973
Berichten: 4
Lid geworden op: za 09 jun 2018, 12:06

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door jantje1973 »

Ik kom morgen ochtend ook. 's Middags heb ik een andere activiteit. Groeten Jan-Anne
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door Wowly »

asterduc schreef:
Wowly schreef:
Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.
dat klinkt goed Jan,
houden jullie ook rekening met de 'laatkomers', door de verkiezingen in België zullen wij wat later komen.
\
We gaan het proberen ed, maar het is daar openbaar parkeren dus kan niets garanderen. Ik help mee sjouwen!
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving

Bericht door FR_Aad »

Je kan het ook als een bonus zien.
Misschien valt er nog iets leuks te scoren bij de buren. :-)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”