Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ed , nog niet opgebouwd .asterduc schreef:dat is zeker een goede match.meanman64 schreef:Breng mijn Accusound wel mee , Ed .asterduc schreef:Mocht iemand nog een eindtrap ter beschikking hebben om het laag aan te sturen, dat zou me een hoop ellende besparen.
Heb je ze al omgebouwd
Als Patrick de Accusounds mee brengt dan zijn ze ruim voorzien.
Breng ook nog mijn Maya Amp mee ( 200 Watt/ 8R)
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Zoals ook via PM aangegeven, neem ik zondag in ieder geval de Chord Dac mee.hannesie schreef:Best wel interessant, dan de optie met de Soekris en dan de 1541 van knuisje en de Chord, best een leuke, moeten we een tijd of ruimte voor reserveren via Wowly, lijkt mij.kuiperik schreef:Het is geen zelfbouw, maar ik wil eventueel best mijn chord 2qute dac meenemen. Deze heeft een asynchrone USB, optische en BNC ingang. Ben op zich ook wel benieuwd naar verschillen tussen deze en andere dacs. Laat maar weten of je daar mee geholpen bent.
JAN !!
Eventueel heb ik ook nog wel een voeding voor de Logitech Touch beschikbaar. Heb ooit een zelfbouw lineaire voeding via dit forum over kunnen nemen.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Helaas kan mijn zoon Jos niet meekomen i.v.m.werkzaamheden .
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Als ik het lees op de andere topic vanwege de verwachte parkeer problemen moet ik annuleren ,door mijn handicap herseninfarct ,lopen is een groot problemen ,ondanks jullie grote inzet om iets moois op te zetten ,was ik heel graag bij geweest ,jammer,jammer ,jammer .
Diegene die komen ,geniet ervan ,meer kan ik niets zeggen .
Wol5455
Diegene die komen ,geniet ervan ,meer kan ik niets zeggen .
Wol5455
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ik wou komen, maar geraak er dus niet op tijd.
Veel luisterplezier
Veel luisterplezier
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Het lijkt dit jaar een gezellig onderonsje te worden. Dus een goede reden om juist wel te komen.
En ehhhh
Parkeren doe ik wel weer op het schoolplein.
En ehhhh
Parkeren doe ik wel weer op het schoolplein.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Is er iemand die misschien 4x een 10k weerstand voor mij heeft? 1/4W is genoeg. Mijn pakketje is na 4 maanden nog niet aangekomen en wil mijn versterker af gaan maken 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Mijn maatje Rene liet me vanmorgen weten dat hij graag mee komtFR_Aad schreef:Het lijkt dit jaar een gezellig onderonsje te worden. Dus een goede reden om juist wel te komen.
Ik heb dr zin an. Tot morgen!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ja, hoor. geen probleem. koolfilm heb ik in ieder geval in huis, metaalfilm zal ik even moeten kijken.floeper schreef:Is er iemand die misschien 4x een 10k weerstand voor mij heeft? 1/4W is genoeg. Mijn pakketje is na 4 maanden nog niet aangekomen en wil mijn versterker af gaan maken
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Voor degene die bang zijn voor parkeerproblemen, we weten niet zeker of deze zo groot zijn om 9 uur sochtends, we moeten het allemaal nog maar zien.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Jan, waarom bel je niet even. naar de beheerder?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
De marktopbouw begint om 6 uur ( 7 uur markt open), wat ik de krantenberichten begrijp is het om 7 uur al druk en die 1000 standplaatshouders prakken hun auto in de omliggende straten die al vol staan met auto's van bewoners omdat het zondagochtend is.Wowly schreef:Voor degene die bang zijn voor parkeerproblemen, we weten niet zeker of deze zo groot zijn om 9 uur sochtends, we moeten het allemaal nog maar zien.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Gerhard, je lijkt Trump wel met zijn scaremongering! Jij kwam toch niet omdat je je gedrukt voelde door Joram? Ik weet niet hoe anderen jouw forumgedrag hierin zien, maar ik krijg er een vervelend gevoel van.
Ik heb gebeld met DeRuimte, en zij gaven aan dat het inderdaad een slechte timing was en dat de vrijmarkt een aantal straten van de ruimte weg is, maar wel dat de drukte begint in de wijk rond 10 uur gaat aanvangen en rond 11 uur wordt het dan even vreselijk druk. Vervolgens is het er een komen en gaan van mensen die gedurende de dag af- en aanrijden en je dan als je wat rondrijdt zo nu en dan een plekje vrijkomt. Gedurende de dag wordt het steeds minder druk, het zwaarste moment ligt rond 11 uur.
Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.
Maar hoe het precies gaat lopen zullen we pas morgen merken. Note for self: checken voor vrijmarkt 2020....
Ik heb gebeld met DeRuimte, en zij gaven aan dat het inderdaad een slechte timing was en dat de vrijmarkt een aantal straten van de ruimte weg is, maar wel dat de drukte begint in de wijk rond 10 uur gaat aanvangen en rond 11 uur wordt het dan even vreselijk druk. Vervolgens is het er een komen en gaan van mensen die gedurende de dag af- en aanrijden en je dan als je wat rondrijdt zo nu en dan een plekje vrijkomt. Gedurende de dag wordt het steeds minder druk, het zwaarste moment ligt rond 11 uur.
Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.
Maar hoe het precies gaat lopen zullen we pas morgen merken. Note for self: checken voor vrijmarkt 2020....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Dat valt toch wel mee Jan? Je moet morgen er gewoon rekening mee houden dat je gewoon veel meer tijd kwijt bent met aanrijtijd, lossen en parkeerplaats zoeken. Dus als je om 10:00 op het programma staat, moet je niet om 9:30 aan komen kakken.
Deze markt wordt altijd de zondag voor Hemelvaart gehouden, heb je gelijk je geheugensteuntje!
Deze markt wordt altijd de zondag voor Hemelvaart gehouden, heb je gelijk je geheugensteuntje!
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
dat klinkt goed Jan,Wowly schreef:Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.
houden jullie ook rekening met de 'laatkomers', door de verkiezingen in België zullen wij wat later komen.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ik ben met alles geholpenray5150 schreef:Ja, hoor. geen probleem. koolfilm heb ik in ieder geval in huis, metaalfilm zal ik even moeten kijken.floeper schreef:Is er iemand die misschien 4x een 10k weerstand voor mij heeft? 1/4W is genoeg. Mijn pakketje is na 4 maanden nog niet aangekomen en wil mijn versterker af gaan maken
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
mocht er iemand interesse hebben in één of meerdere van mijn spullen die ik te koop heb staan, dan breng ik die graag mee.
viewtopic.php?f=21&t=27528
viewtopic.php?f=21&t=27528
-
jantje1973
- Berichten: 4
- Lid geworden op: za 09 jun 2018, 12:06
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ik kom morgen ochtend ook. 's Middags heb ik een andere activiteit. Groeten Jan-Anne
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
\asterduc schreef:dat klinkt goed Jan,Wowly schreef:Ze gaan ruimte om te parkeren afblokken met hun eigen auto's om ervoor te zorgen dat er sowieso laad en losruimte is, en ook dat als het meeste is uitgeladen die ruimte wordt gebruikt als parkeerruimte voor mindervaliden.
houden jullie ook rekening met de 'laatkomers', door de verkiezingen in België zullen wij wat later komen.
We gaan het proberen ed, maar het is daar openbaar parkeren dus kan niets garanderen. Ik help mee sjouwen!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Je kan het ook als een bonus zien.
Misschien valt er nog iets leuks te scoren bij de buren.
Misschien valt er nog iets leuks te scoren bij de buren.
