Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door hsmeets »

Wat mij betreft akkoord, 14:00-1600, ruimte 2.

Hoe groot is die ruimte2 bij benadering?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

4X5M denk ik, boekenkast, tafeltje, stoeltjes.
Het is meetingruimte dus ik heb aan het begin van de dag dat uur gereserveerd om om te bouwen naar luister ruimte.
Ik zal deze editie de maten opnemen van de ruimtes en voor volgend jaar de plattegrond aanvullen er mee.
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door rdv300b833 »

OK by me; 10 - 12 Grote Ruimte
En mogelijk heeft de daarna geplande lezing nog een set nodig ?

Prima dus.
Tot over enkele daagjes.
Met muzikale groet,
Reinout
Gebruikersavatar
MH
Berichten: 418
Lid geworden op: vr 21 aug 2009, 17:47
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door MH »

Voor mij prima.
Is het voldoende als ik alleen de kastjes meeneem?
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door hsmeets »

Shadow schreef:
4X5M denk ik, boekenkast, tafeltje, stoeltjes.
Het is meetingruimte dus ik heb aan het begin van de dag dat uur gereserveerd om om te bouwen naar luister ruimte.
Ik zal deze editie de maten opnemen van de ruimtes en voor volgend jaar de plattegrond aanvullen er mee.
4x5 is een prima maat voor mijn speakers, kan ik nog wat leunen op de room-gain :roll:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

MH schreef:
Voor mij prima.
Is het voldoende als ik alleen de kastjes meeneem?
ja, ik heb versterking en bron bij, geen probleem. eventueel wil ik de Krill monitors van Leon ook horen op mijn set, maar dat zien we zondag wel.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Wowly »

Wow!! FANTASTISCH. Ik vind het schema prima. Idd in de grote ruimte tussen 12-14 vrijhouden voor lezingen. Ik zal Wrinex vragen of hij voldoende moed heeft verzameld, het zou namelijk erg interessant zijn om zijn verhaal te horen!

Joram, wat fijn dat je dit op je neemt, echt super!!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Wowly »

Ow ja, we hebben een cd-speler nodig voor de lezing van Fritz de With!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

Die heb ik sowieso bij, maar in de grote ruimte is er ook wel iemand met een cd speler denk ik.
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door hsmeets »

Ben een playlist aan het samenstellen, no eva c, no diana k, no eagles, no hugh m, no nils l.......:-)
om alltijd offline iets te kunnen laten horen.
Capture.JPG
Verzoeknummers kunnen nog opgenomen worden.

(Zal een beetje van 4G dekking afhangen of ik ter plekke daar nog op kan inspelen).
Laatst gewijzigd door hsmeets op wo 22 mei 2019, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Henkjan »

Wowly schreef:
Ow ja, we hebben een cd-speler nodig voor de lezing van Fritz de With!
ik stop er ook nog wel een in de auto (SACD spelert)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Henkjan »

hsmeets schreef:
Ben een playlist aan het samenstellen, no eva c, no diana k, no eagles, no hugh m, no nils l.......:-)
om alltijd offline iets te kunnen laten horen.

Capture.JPG

Verzoeknummers kunnen nog opgenomen worden.

(Zal een beetje van 4G dekking afhangen of ik ter plekke daar nog op kan inspelen).
ik zie Nick Cave EN The King's Singers , goede gevarieerde lijst :rock:
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Hans Nootdorp »

Shadow, kun jij mij s.v.p. uit de planning halen. Mijn versterker is nog niet spelend. Ik heb afgelopen maanden helaas geen tijd gehad voor reparatie. Sorry.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

Hans Nootdorp schreef:
Shadow, kun jij mij s.v.p. uit de planning halen. Mijn versterker is nog niet spelend. Ik heb afgelopen maanden helaas geen tijd gehad voor reparatie. Sorry.
Geen probleem!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

rdv300b833 schreef:
OK by me; 10 - 12 Grote Ruimte
En mogelijk heeft de daarna geplande lezing nog een set nodig ?

Prima dus.
Tot over enkele daagjes.
Met muzikale groet,
Reinout
Dat denk ik wel, er was sowieso om een cd speler gevraagd, ik neem aan dat een versterker en luidsprekers ook wel fijn zijn voor de beste man. is dat een probleem voor jou Reinout? ik denk niet dat Ed er om 12:00 al is namelijk (verkiezingen in België).
Anders is er wel een setje bij elkaar te vinden denk ik.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

Laatste aanpassing gedaan - Hans en Knuisje naar ruimte 1 voor wat meer ruimte / publiek, ze draaien op de Coppers en mijn CA eindbak.
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door motoindo »

Wowly schreef:
Ik zal Wrinex vragen of hij voldoende moed heeft verzameld, het zou namelijk erg interessant zijn om zijn verhaal te horen!
:goeie:
hsmeets schreef:
Ben een playlist aan het samenstellen, no eva c, no diana k, no eagles, no hugh m, no nils l.......:-)
eensch 8) meer van dit graag :


Henkjan schreef:
Shadow schreef:
Planning opzet:
goed bezig :goedzo:
+1, 4 is precies de ruimte die we het liefste vullen met onze little/one's, dank voor het regelen Joram !!!
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door hsmeets »

motoindo schreef:
:goeie: wow, eerste keer dat ik dit hoor, mooi, is toegevoegd. Het nummer "The Other Side of Sea" is ook fraai.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door satefan »

Voor mij is een kleine / middelgrote ruimte voldoende. Ik ken de ruimtes niet, maar komt vast goed :-)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door hannesie »

Ik heb de/het album Haevn op de server staan. :kwijl:
demo.JPG
ze passen er niet allemaal op het scherm. 8-[
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door floeper »

Prima, ik kan er waarschijnlink toch nog niet om 9u zijn. Dus eind van de middag is dik in orde!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

floeper schreef:
Prima, ik kan er waarschijnlink toch nog niet om 9u zijn. Dus eind van de middag is dik in orde!
Mooi zo, ik neem aan dat Leon's speakers wel ergens in een kamer terecht komen en beluisterd worden, dus dat komt ook goed.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door satefan »

satefan schreef:
Voor mij is een kleine / middelgrote ruimte voldoende. Ik ken de ruimtes niet, maar komt vast goed :-)
Ik begrijp 'via via' (lees - prive berichten) dat ruimte 1 voor mij een geschikte ruimte zou zijn. Is dat in te passen?

groet,

Satefan
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

Als je op de vorige pagina kijkt Stefan, dan zie je dat jij daar al ingedeeld staat :lol:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Bericht door Shadow »

hier issie nogmaals;
DeRuimte.jpg
Knipsel INDELING BREDA.JPG
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”