Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Wat mij betreft akkoord, 14:00-1600, ruimte 2.
Hoe groot is die ruimte2 bij benadering?
Hoe groot is die ruimte2 bij benadering?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
4X5M denk ik, boekenkast, tafeltje, stoeltjes.
Het is meetingruimte dus ik heb aan het begin van de dag dat uur gereserveerd om om te bouwen naar luister ruimte.
Ik zal deze editie de maten opnemen van de ruimtes en voor volgend jaar de plattegrond aanvullen er mee.
Het is meetingruimte dus ik heb aan het begin van de dag dat uur gereserveerd om om te bouwen naar luister ruimte.
Ik zal deze editie de maten opnemen van de ruimtes en voor volgend jaar de plattegrond aanvullen er mee.
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
OK by me; 10 - 12 Grote Ruimte
En mogelijk heeft de daarna geplande lezing nog een set nodig ?
Prima dus.
Tot over enkele daagjes.
Met muzikale groet,
Reinout
En mogelijk heeft de daarna geplande lezing nog een set nodig ?
Prima dus.
Tot over enkele daagjes.
Met muzikale groet,
Reinout
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Voor mij prima.
Is het voldoende als ik alleen de kastjes meeneem?
Is het voldoende als ik alleen de kastjes meeneem?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
4x5 is een prima maat voor mijn speakers, kan ik nog wat leunen op de room-gainShadow schreef:4X5M denk ik, boekenkast, tafeltje, stoeltjes.
Het is meetingruimte dus ik heb aan het begin van de dag dat uur gereserveerd om om te bouwen naar luister ruimte.
Ik zal deze editie de maten opnemen van de ruimtes en voor volgend jaar de plattegrond aanvullen er mee.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
ja, ik heb versterking en bron bij, geen probleem. eventueel wil ik de Krill monitors van Leon ook horen op mijn set, maar dat zien we zondag wel.MH schreef:Voor mij prima.
Is het voldoende als ik alleen de kastjes meeneem?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Wow!! FANTASTISCH. Ik vind het schema prima. Idd in de grote ruimte tussen 12-14 vrijhouden voor lezingen. Ik zal Wrinex vragen of hij voldoende moed heeft verzameld, het zou namelijk erg interessant zijn om zijn verhaal te horen!
Joram, wat fijn dat je dit op je neemt, echt super!!
Joram, wat fijn dat je dit op je neemt, echt super!!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ow ja, we hebben een cd-speler nodig voor de lezing van Fritz de With!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Die heb ik sowieso bij, maar in de grote ruimte is er ook wel iemand met een cd speler denk ik.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ben een playlist aan het samenstellen, no eva c, no diana k, no eagles, no hugh m, no nils l.......
om alltijd offline iets te kunnen laten horen.
Verzoeknummers kunnen nog opgenomen worden.
(Zal een beetje van 4G dekking afhangen of ik ter plekke daar nog op kan inspelen).
om alltijd offline iets te kunnen laten horen.
Verzoeknummers kunnen nog opgenomen worden.
(Zal een beetje van 4G dekking afhangen of ik ter plekke daar nog op kan inspelen).
Laatst gewijzigd door hsmeets op wo 22 mei 2019, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
ik stop er ook nog wel een in de auto (SACD spelert)Wowly schreef:Ow ja, we hebben een cd-speler nodig voor de lezing van Fritz de With!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
ik zie Nick Cave EN The King's Singers , goede gevarieerde lijsthsmeets schreef:Ben een playlist aan het samenstellen, no eva c, no diana k, no eagles, no hugh m, no nils l.......
om alltijd offline iets te kunnen laten horen.
Capture.JPG
Verzoeknummers kunnen nog opgenomen worden.
(Zal een beetje van 4G dekking afhangen of ik ter plekke daar nog op kan inspelen).
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Shadow, kun jij mij s.v.p. uit de planning halen. Mijn versterker is nog niet spelend. Ik heb afgelopen maanden helaas geen tijd gehad voor reparatie. Sorry.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Geen probleem!Hans Nootdorp schreef:Shadow, kun jij mij s.v.p. uit de planning halen. Mijn versterker is nog niet spelend. Ik heb afgelopen maanden helaas geen tijd gehad voor reparatie. Sorry.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Dat denk ik wel, er was sowieso om een cd speler gevraagd, ik neem aan dat een versterker en luidsprekers ook wel fijn zijn voor de beste man. is dat een probleem voor jou Reinout? ik denk niet dat Ed er om 12:00 al is namelijk (verkiezingen in België).rdv300b833 schreef:OK by me; 10 - 12 Grote Ruimte
En mogelijk heeft de daarna geplande lezing nog een set nodig ?
Prima dus.
Tot over enkele daagjes.
Met muzikale groet,
Reinout
Anders is er wel een setje bij elkaar te vinden denk ik.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Laatste aanpassing gedaan - Hans en Knuisje naar ruimte 1 voor wat meer ruimte / publiek, ze draaien op de Coppers en mijn CA eindbak.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Wowly schreef:Ik zal Wrinex vragen of hij voldoende moed heeft verzameld, het zou namelijk erg interessant zijn om zijn verhaal te horen!
eenschhsmeets schreef:Ben een playlist aan het samenstellen, no eva c, no diana k, no eagles, no hugh m, no nils l.......
+1, 4 is precies de ruimte die we het liefste vullen met onze little/one's, dank voor het regelen Joram !!!Henkjan schreef:goed bezigShadow schreef:Planning opzet:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
motoindo schreef:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Voor mij is een kleine / middelgrote ruimte voldoende. Ik ken de ruimtes niet, maar komt vast goed 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik heb de/het album Haevn op de server staan.
ze passen er niet allemaal op het scherm. 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Prima, ik kan er waarschijnlink toch nog niet om 9u zijn. Dus eind van de middag is dik in orde!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Mooi zo, ik neem aan dat Leon's speakers wel ergens in een kamer terecht komen en beluisterd worden, dus dat komt ook goed.floeper schreef:Prima, ik kan er waarschijnlink toch nog niet om 9u zijn. Dus eind van de middag is dik in orde!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik begrijp 'via via' (lees - prive berichten) dat ruimte 1 voor mij een geschikte ruimte zou zijn. Is dat in te passen?satefan schreef:Voor mij is een kleine / middelgrote ruimte voldoende. Ik ken de ruimtes niet, maar komt vast goed
groet,
Satefan
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Als je op de vorige pagina kijkt Stefan, dan zie je dat jij daar al ingedeeld staat 
