Ja heb ik. Ik zat net door de handleiding te struinen en kwam tegen dat er een knop is waar je die mee aan en uit kan zetten, dat kan ik ook nog wel ff checken vanavond.Shadow schreef:Heb je de kalibratie file van je mic ingeladen in ARTA?
Dan blijft het raar dat er bij de "meting" geen afval rond de 1Khz is welke bij deze tweeter hoort..
