Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Moderator: Beheerdersteam
Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Beste zelfbouw audio forum leden,
Bij deze wil ik mezelf voorstellen als beginnend audio enthousiasteling.
Ik ben Bas, 24 jaar uit Etten-Leur.
Mijn ervaring op audio gebeid is niet meer dan een paar sub-woofer kisten voor in de auto, een 3D geprinte koptelefoon en een 3D geprinte Bluetooth speaker. Dit zijn tevens ook mijn andere hobby's, auto's en innovatieve technologie.
Bij belangstelling aan foto's zal ik deze plaatsen.
Ook ben ik van plan om 26 mei naar de luisterdag te gaan in Breda, dichtbij en dan kan ik een indruk krijgen van de forumleden en wat er zoals gemaakt wordt!
Bij deze wil ik mezelf voorstellen als beginnend audio enthousiasteling.
Ik ben Bas, 24 jaar uit Etten-Leur.
Mijn ervaring op audio gebeid is niet meer dan een paar sub-woofer kisten voor in de auto, een 3D geprinte koptelefoon en een 3D geprinte Bluetooth speaker. Dit zijn tevens ook mijn andere hobby's, auto's en innovatieve technologie.
Bij belangstelling aan foto's zal ik deze plaatsen.
Ook ben ik van plan om 26 mei naar de luisterdag te gaan in Breda, dichtbij en dan kan ik een indruk krijgen van de forumleden en wat er zoals gemaakt wordt!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Hallo Bas, welkom hier!
we zijn dol op foto's
we hebben er zelfs een smiley voor
hoe raad je hethardbats schreef:Bij belangstelling aan foto's zal ik deze plaatsen.
we hebben er zelfs een smiley voor
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Bij deze dan foto's
De 3d geprinte bluetooth speaker. Het was meer een 3D ontwerp en print oefening dan dat er veel berekend en gesimuleerd is dus over het geluid hebben we het niet... En de geprinte koptelefoon, deze valt qua geluid niet tegen al zeg ik het zelf. Niet dat ik een getraind audio oor heb maar toch
De 3d geprinte bluetooth speaker. Het was meer een 3D ontwerp en print oefening dan dat er veel berekend en gesimuleerd is dus over het geluid hebben we het niet... En de geprinte koptelefoon, deze valt qua geluid niet tegen al zeg ik het zelf. Niet dat ik een getraind audio oor heb maar toch
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Ha als je de hoek van de mondingen op die geprinte speaker een stuk flauwer maakt dan heb je nog geen slecht ontwerp denk ik zo 
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Ik kan hem eventueel mee nemen naar de luisterdag, hebben we nog wat te lachen eventueel en kunnen we het er over hebben. eventuele verbeteringen wil ik graag doorvoerenShadow schreef:Ha als je de hoek van de mondingen op die geprinte speaker een stuk flauwer maakt dan heb je nog geen slecht ontwerp denk ik zo
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Doen! Leuk hoor. Vorig jaar heeft Ardon al wat mogelijkheden laten zien in 3D speaker behuizing printen. Heeft zeker toekomst.
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Dat is zeker dichtbij!Bert61 schreef:Hoi Bas Van harte welkom hier en leuk iemand vlakbij Oudenbosch
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Kom er regelmatig bij Jukebox revival voor onderdelen buizen spul wat ik bouwhardbats schreef:Dat is zeker dichtbij!Bert61 schreef:Hoi Bas Van harte welkom hier en leuk iemand vlakbij Oudenbosch
Geweldig je 3D projecten
Ik je een pb gestuurd
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Hoe apart, dat zie je niet iedere dag. ik vraag me nu af of de behuizing om de units is geprint, of zijn die er naderhand ingebouwd ?hardbats schreef:
En de geprinte koptelefoon, deze valt qua geluid niet tegen al zeg ik het zelf. Niet dat ik een getraind audio oor heb maar toch![]()
20190118_181328.jpg
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Naderhand omheen gebouwd. Ze zijn volledig uit elkaar te halen.ray5150 schreef:Hoe apart, dat zie je niet iedere dag. ik vraag me nu af of de behuizing om de units is geprint, of zijn die er naderhand ingebouwd ?hardbats schreef:
En de geprinte koptelefoon, deze valt qua geluid niet tegen al zeg ik het zelf. Niet dat ik een getraind audio oor heb maar toch![]()
20190118_181328.jpg
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Welkom hier!
Leuk design van beide objecten.
Welke drivers heb je in de BT headphone gebouwd? En welk ontvangertje?
Leuk design van beide objecten.
Welke drivers heb je in de BT headphone gebouwd? En welk ontvangertje?
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Alle componenten komen uit een Beats koptelefoon die ik niet had liggen. Hiervan was de hoofdband kapot dus kon ideaal gebruikt worden als kannibaal apparaat.Thomox schreef:Welke drivers heb je in de BT headphone gebouwd? En welk ontvangertje?
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Score van afgelopen weekend:
Philips 877 en little bear t7 En een sonos connect Morgen even schoonmaken, bekabeling van de platenspeler vervangen denk ik.
En wat interconnect kabels maken.
Philips 877 en little bear t7 En een sonos connect Morgen even schoonmaken, bekabeling van de platenspeler vervangen denk ik.
En wat interconnect kabels maken.
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Vandaag de kwaliteit van de geprinte luidspreker bekeken (dus hoe ie geprint is), maar helaas niet geluisterd. Hij is echt zeer strak geprint, zo netjes heb ik het met mijn chinese printer nog zeker niet voor mekaar!
De Sonos Connect gebruik ik hier ook. Optische uitgang aan de Hypex en spelen maar. Werkt prima!
Satefan
De Sonos Connect gebruik ik hier ook. Optische uitgang aan de Hypex en spelen maar. Werkt prima!
Satefan
Laatst gewijzigd door satefan op ma 27 mei 2019, 9:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Wij zullen het nog is hebben over wat print werk en over jouw speakers, die vond ik zeer interessant en goed klinken!satefan schreef:Vandaag de kwaliteit van de geprinte luidspreker tekenen (dus hoe ie geprint is), maar helaas niet geluisterd. Hij is echt zeer strak geprint, zo netjes heb ik het met mijn chinese printer nog zeker niet voor mekaar!
De Sonos Connect gebruik ik hier ook. Optische uitgang aan de Hypex en spelen maar. Werkt prima!
Satefan
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Gefeliciteerd, veel plezier ermee.hardbats schreef:Score van afgelopen weekend:
Philips 877 en little bear t7
20190526_145012.jpg
En een sonos connect
IMG-20190526-WA0008.jpeg
Morgen even schoonmaken, bekabeling van de platenspeler vervangen denk ik.
En wat interconnect kabels maken.
(zou er wel een leuk meubeltje voor regelen, voor je het weet verstap je jezelf...)
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Bij deze hebben de platenspeler en de preamp hun plaatsje gevonden in de woonkamer!
Re: Even voorstellen, Bas uit Etten-Leur
Na een keer bij Bert te zijn geweest en daar het geluid van zijn KEF Q7 gehoord te hebben was ik daar best over te spreken!
Vandaar dat ik na een tijdje op marktplaats zoeken mezelf vandaag ook een setje kado gedaan heb (ben 13 juni jarig dus dan mag dat vind ik
)
Dus zo zegt, zo gedaan. Vandaag een nette set KEF Q11 opgehaald en een Cambridge audio azur 540R.
Eindelijk kan ik goed luisteren ipv op de sonos
Plaatjes!
Vandaar dat ik na een tijdje op marktplaats zoeken mezelf vandaag ook een setje kado gedaan heb (ben 13 juni jarig dus dan mag dat vind ik
Dus zo zegt, zo gedaan. Vandaag een nette set KEF Q11 opgehaald en een Cambridge audio azur 540R.
Eindelijk kan ik goed luisteren ipv op de sonos
Plaatjes!
