En dan krijg ik aan de uitgang ong. + 24 V GND -24 V ?Ah!buis schreef:Met de foto is beter te zien welke diodes 't zijn.Deze zijn goed tot 400V sperspanning, ruim genoeg dus.
Is een brug, geeft een plus- en min-uit met trafo met middenpunt.
Waarvan ik dan alleen de +24 V en GND gebruik.
