Zelf vind ik dat hij heerlijk klinkt, en anderen met mij.
Maar, wat heb ik eigenlijk? Ik weet alleen welke buizen er in zitten, maar dat is het dan ook.
Ik heb aan de binnenkant al het een en ander proberen op te knappen, het was echt een zooitje.
Daarbij een paar keer pijnlijk kennis gemaakt met de hoge spanningen.
Ook zullen de buizen wel een keer vervangen moeten worden. Ik heb ze eens laten meten, maar
ik weet eigenlijk niet meer wat de uitkomst was.
Ik hoop dat jullie eens mee willen kijken.
De stuurbuizen zijn de phillips miniwatt 6sn7 GT.
De eindbuizen zijn de 6550 van tong-sul
En dan zit er nog de 6j5g in, waar die voor is....?
