Meestal moet het eerst een flink aantal uren onder belasting staan,voordat alles gesetteld is.
Is er misschien iets te bedenken dat de voeding onder wisselende belastingen zet,zeg iets van 0,5A tot 2,5A,zodat ik de voeding er aan kan knopen en een week of zo onder spanning kan zetten.
Voeding geeft iets van 5v.
Een soort inbrand automaat dus..........
