Het is elke paar maanden dat er iets is wat het niet meer doet
Ik had een plug-in geïnstalleerd voor YouTube
Heeft gewerkt , maar na een update is het niet meer werkend te krijgen
John een maat van me die toch echt van computers veel afweet en mij altijd helpt lukt het ook niet meer
Ik vond de plug-in van een simpel EQ wel een aardig
Ik kreeg het niet aan de praat Dus weer terug gedraaid
Kan ik opeens Mn muziek niet meer selecteren en in de wachtrij plaatsen
Ook het wissen en in de wachtrij plaatsen werkte ook niet meer.
John gevraagd
hij is 2 middagen bezig geweest en de EQ werkte , YouTube nog niet
Dus ik blij , eerste tryout
Versterkers aan ! Ff wachten En Muziek afspelen Knalhard een Watt of 10 in de kamer .
Kan ik Mn volume niet meer regelen. Staat op Max.
Uiteindelijk weer in de org fabriek instellingen terug gezet
Nu kan ik Mn volume weer regelen PFff
Maar afspelen YouTube werkt nog niet
Ook DTS niet maar dat is meen ik Bij veel media spelers
Maar ik ben toe aan een plug en play ding
Wel net zo goed dan de Raspberry DAC pro +
Want het klinkt gewoon goed Daar ben ik zeer over te spreken
Maar
Kan niet met software overweg dus moet een kant en klaar ding hebben.
( Mag met Buizen en een kiesschijf achterop )
Een toestel
Waarmee ik vanaf Mn nas muziek en Video kan afspelen en You Tube
Liefst met een volume knop erop hoofdtelefoon aansluiting , een AB of een app zoals met de rasberry
