Waar zijn de "snelle links" gebleven ?
Ik keek altijd op ongelezen berichten, nu moet ik alle topics apart bij langs.
Snelle links
Moderator: Beheerdersteam
Re: Snelle links
Waar eens snelle links (of zo iets) stond staat nu v&a.
Zowel op chrome als op firefox.
Ik doe ongetwijfeld zelf wat fout, computers en ik, het zal nooit wat worden.
Ik vraag morgen wel even advies, komt goed.
Op mijn telefoon werkt het goed, kennelijk een kromme Volt in mijn tablet.......
Hoewel, het regeltje "ongelezen berichten" ontbreekt daar wel.
Zodra ik me inlog verdwijnt ook daar het kopje "snelle links"
Zowel op chrome als op firefox.
Ik doe ongetwijfeld zelf wat fout, computers en ik, het zal nooit wat worden.
Ik vraag morgen wel even advies, komt goed.
Op mijn telefoon werkt het goed, kennelijk een kromme Volt in mijn tablet.......
Hoewel, het regeltje "ongelezen berichten" ontbreekt daar wel.
Zodra ik me inlog verdwijnt ook daar het kopje "snelle links"
