Snelle links

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
nanko
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 18:08

Snelle links

Bericht door nanko »

Waar zijn de "snelle links" gebleven ?
Ik keek altijd op ongelezen berichten, nu moet ik alle topics apart bij langs.
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Snelle links

Bericht door erik1977 »

Ligt het niet aan je browser o.i.d? Hier werkt het nog gewoon.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Snelle links

Bericht door Henkjan »

hier ook

screenshotje?
nanko
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 18:08

Re: Snelle links

Bericht door nanko »

Waar eens snelle links (of zo iets) stond staat nu v&a.
Zowel op chrome als op firefox.
Ik doe ongetwijfeld zelf wat fout, computers en ik, het zal nooit wat worden.
Ik vraag morgen wel even advies, komt goed.

Op mijn telefoon werkt het goed, kennelijk een kromme Volt in mijn tablet.......
Hoewel, het regeltje "ongelezen berichten" ontbreekt daar wel.
Zodra ik me inlog verdwijnt ook daar het kopje "snelle links"
nanko
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 18:08

Re: Snelle links

Bericht door nanko »

Wat het ook was, het probleem heeft zichzelf opgelost.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Snelle links

Bericht door Henkjan »

Mooi
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”