het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Peerless by Tymphany Professional subwoofers 830845
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1352176840? ... ialbuttons
Luidspreker-onderdelen voor zelf luidsprekers te bouwen:
€ 450,00.
Aantal nieuwe visaton spullen.
http://link.marktplaats.nl/m1353711513? ... ialbuttons
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1352176840? ... ialbuttons
Luidspreker-onderdelen voor zelf luidsprekers te bouwen:
€ 450,00.
Aantal nieuwe visaton spullen.
http://link.marktplaats.nl/m1353711513? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
wat zouden de magnetische velden van het maglev gedeelte doen op het element?
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is niet zo belangrijk als de imponeerfactor ,en de echte liefhebber koopt wat echt leuks.
De buurvrouw zet het op Facebook, en hij is de big man
Met het 1 haal je het andere onderuit.
De buurvrouw zet het op Facebook, en hij is de big man
Met het 1 haal je het andere onderuit.
Re: het "te koop gezien" topic....
"bleeding edge performance"flamingbeatz schreef:Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar zie hier een kickstarter voor modulaire Hypex Ncore amps. Soortgelijk aan die van Apollon en Nord Acoustics, maar met iets meer functionaliteiten en flexibiliteit. https://www.kickstarter.com/projects/19 ... x-n-core-a
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Voor de Buizen liefhebbers.
Best Forum Leden.
Hier staat veel Buizen spul, weet niet wat de kwaliteit is, maar toch maar geplaatst.
Groet,
Pim
https://www.iwistao.com/collections/output-transformers
Hier staat veel Buizen spul, weet niet wat de kwaliteit is, maar toch maar geplaatst.
Groet,
Pim
https://www.iwistao.com/collections/output-transformers
Re: Voor de Buizen liefhebbers.
Bedankt Pim
Helaas zijn de verzendkosten minstens net zoveel als een trafo
Voorbeeld 3-3,5 Kilo 40 USD
Voor een 20 Watt PP Trafo met UL 37.90€ denk dat die echt tegen de 3-4 kg weegt dus er komt er bijna aan verzendkosten net zoveel bij
Helaas zijn de verzendkosten minstens net zoveel als een trafo
Voorbeeld 3-3,5 Kilo 40 USD
Voor een 20 Watt PP Trafo met UL 37.90€ denk dat die echt tegen de 3-4 kg weegt dus er komt er bijna aan verzendkosten net zoveel bij
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Setje Audiostatics voor 350€
Audiostatic ES100
€ 350,00
http://link.marktplaats.nl/m1370709717? ... ialbuttons
Audiostatic ES100
€ 350,00
http://link.marktplaats.nl/m1370709717? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... AudioNirvana
Het is dat ik zelf net 2 stuks 10 inch heb gekocht en nog wat ander spul maar anders....
Dit zag ik net op MP:
https://link.marktplaats.nl/m1367814137
Dit zag ik net op MP:
https://link.marktplaats.nl/m1367814137
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat is serieus spul hoor!Jan Geert schreef:................
"bleeding edge performance"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bleeding edge technology is a category of technologies so new that they could have a high risk of being unreliable and lead adopters to incur greater expense in order to make use of them. The term bleeding edge was formed as an allusion to the similar terms "leading edge" and "cutting edge". It tends to imply even greater advancement, albeit at an increased risk because of the unreliability of the software or hardware. The first documented example of this term being used dates to early 1983, when an unnamed banking executive was quoted to have used it in reference to Storage Technology Corporation.
By its nature, a proportion of bleeding edge technology will make it into the mainstream. For example, electronic mail (email) was once considered to be bleeding edge.
P.s. Ik kende de term al wel langer Jan Geert: YES-Delft doet niet anders dan daar mee bezig zijn...
Re: het "te koop gezien" topic....
Pjotr schreef:
P.s. Ik kende de term al wel langer Jan Geert: YES-Delft doet niet anders dan daar mee bezig zijn...
Klopt, al krijg ik er soms hoofdpijn van. Ik probeer die jongens en meisjes een beetje 'in the money' te houden en dat valt dan dus niet mee gezien het 'risicoprofiel' .
Je krijgt overigens de groeten van Wouter Robers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hé wat leuk. Doe hem maar de hartelijke groeten terug! Is wel iemand die het snapt. Zit hij nog steeds bij YES-Delft? Ik heb begrepen dat hij bij Epyon weg is gegaan en voor zichzelf begonnen is. 25/2 zal eens in mijn agenda kijken. Is dat in Delft? Dat sabreren was destijds wel even belangrijk als koffie zetten: Ieder week werd wel een mijlpaal behaald. Alleen kwam op een gegeven moment wel de Moët & Chandon je neus uitJan Geert schreef:Pjotr schreef:
Je krijgt overigens de groeten van Wouter Robers
Re: het "te koop gezien" topic....
Eigenlijk komt de term vanuit IBM. En bedoelen ze letterlijk: bleeding edge. De prototype producten die getest werden door het testlab, hadden scherpe randen aan het geknipte staal, waardoor men zich nogal eens sneed aan deze randen, en er bloed aan kwam, een bebloede rand, bleeding edge.Pjotr schreef:Dat is serieus spul hoor!Jan Geert schreef:................
"bleeding edge performance"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wikipedia:
Bleeding edge technology is a category of technologies so new that they could have a high risk of being unreliable and lead adopters to incur greater expense in order to make use of them. The term bleeding edge was formed as an allusion to the similar terms "leading edge" and "cutting edge". It tends to imply even greater advancement, albeit at an increased risk because of the unreliability of the software or hardware. The first documented example of this term being used dates to early 1983, when an unnamed banking executive was quoted to have used it in reference to Storage Technology Corporation.
By its nature, a proportion of bleeding edge technology will make it into the mainstream. For example, electronic mail (email) was once considered to be bleeding edge.
P.s. Ik kende de term al wel langer Jan Geert: YES-Delft doet niet anders dan daar mee bezig zijn...
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel nee, dat riep Columbus al toe ie van de rand van de wereld donderde
Anne
Anne
Re: het "te koop gezien" topic....
Oud spreekwoord zegt : vertrouw niets dat langer dan 2 dagen bloedt, en toch blijft leven... 
Re: het "te koop gezien" topic....
Pjotr schreef:Hé wat leuk. Doe hem maar de hartelijke groeten terug! Is wel iemand die het snapt. Zit hij nog steeds bij YES-Delft? Ik heb begrepen dat hij bij Epyon weg is gegaan en voor zichzelf begonnen is. 25/2 zal eens in mijn agenda kijken. Is dat in Delft? Dat sabreren was destijds wel even belangrijk als koffie zetten: Ieder week werd wel een mijlpaal behaald. Alleen kwam op een gegeven moment wel de Moët & Chandon je neus uitJan Geert schreef:Pjotr schreef:
Je krijgt overigens de groeten van Wouter Robers
https://www.delftopzondag.nl/nieuws/alg ... stenmarkt-
Wouter is na Epyon begonnen met Peeeks, een bedrijf dat grid load balancing services doet. In de VS wel een grote markt, maar hier hoor ik er na de hype een jaar of 3 geleden niet zo veel meer van. Met name het op afstand timen en aan/ uit schakelen van verbruikers als (af)wasmachines is niet echt aangeslagen en balancing algoritmen worden hier vooral gebruikt voor integratie in de grid van niet-steady (lees: hernieuwbare) energie opwekkers als zonnepanelen en windmolens. Onze grid heeft gewoon niet de capaciteitsproblemen die dit hier een aantrekkelijke markt maken. Itt de VS, en tegenwoordig ook België geloof ik
Anyway, hier zit Eneco nu in en Wouter doet een deel van zijn tijd wat zaken voor de YesDelft staf. Met name met onze (multinational) partners technische innovatie challenges verzinnen die dan door een verzameling van onze tech nerd startups in no-time worden opgelost
Hij amuseert zich wel.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wouter amuseert zich altijd wel
Erg leuk om te lezen Jan Geert. Doe hem maar de hartelijke groeten van mij.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Epyon is een aantal jaren geleden overgenomen door mijn werkgever, ABB. Geinig.
Re: het "te koop gezien" topic....
I know, is toch al weer heel wat jaartjes terug. Het heeft ze weinig geholpen, wat overigens niet aan ABB ligt. Ik ben er van af het begin aan bij betrokken geweest. Was in het begin een erg leuk innovatief bedrijf totdat investeerders er op doken en er meer dure self made managers rondliepen dan mensen op de werkvloer. Met de overname door ABB ben ik er toen vertrokken naar een conculega.
Re: het "te koop gezien" topic....
Mijn coaxmonitors staan te koop, ZBA leden 10%korting.
https://link.marktplaats.nl/m1374853574
https://link.marktplaats.nl/m1374853574
Re: het "te koop gezien" topic....
Verzameling Tektronix scopes https://www.marktplaats.nl/a/doe-het-ze ... =mympBuyer
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Interessante drivers voor de OB liefhebber:
http://link.marktplaats.nl/m1378486195
http://link.marktplaats.nl/m1378486195
Re: het "te koop gezien" topic....
Filter spoel 0,68 mH Intertechnik 2x
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1376405993? ... ialbuttons
Zelfde verkoper heeft nog een ander setje folie spoelen
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1376405993? ... ialbuttons
Zelfde verkoper heeft nog een ander setje folie spoelen
