het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Douwe84 »

Peerless by Tymphany Professional subwoofers 830845
€ 125,00


http://link.marktplaats.nl/m1352176840? ... ialbuttons


Luidspreker-onderdelen voor zelf luidsprekers te bouwen:
€ 450,00.

Aantal nieuwe visaton spullen.

http://link.marktplaats.nl/m1353711513? ... ialbuttons
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door daniel »

wat zouden de magnetische velden van het maglev gedeelte doen op het element?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door hannesie »

Dat is niet zo belangrijk als de imponeerfactor ,en de echte liefhebber koopt wat echt leuks. :hide:

De buurvrouw zet het op Facebook, en hij is de big man :rock:
Met het 1 haal je het andere onderuit.
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Jan Geert »

flamingbeatz schreef:
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar zie hier een kickstarter voor modulaire Hypex Ncore amps. Soortgelijk aan die van Apollon en Nord Acoustics, maar met iets meer functionaliteiten en flexibiliteit. https://www.kickstarter.com/projects/19 ... x-n-core-a
"bleeding edge performance" :-k




:lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge:
Gebruikersavatar
PimDriessen
Berichten: 1452
Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41

Voor de Buizen liefhebbers.

Bericht door PimDriessen »

Best Forum Leden.
Hier staat veel Buizen spul, weet niet wat de kwaliteit is, maar toch maar geplaatst.
Groet,
Pim
https://www.iwistao.com/collections/output-transformers
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Voor de Buizen liefhebbers.

Bericht door OpaBert »

Bedankt Pim
Helaas zijn de verzendkosten minstens net zoveel als een trafo
Voorbeeld 3-3,5 Kilo 40 USD
Voor een 20 Watt PP Trafo met UL 37.90€ denk dat die echt tegen de 3-4 kg weegt dus er komt er bijna aan verzendkosten net zoveel bij
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door bas focal m180 »

1500 stuks philips breedbandertjes.

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Shadow »

Grote kerk leeg gehaald zeker :relax:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Henkjan »

Setje Audiostatics voor 350€
Audiostatic ES100
€ 350,00
http://link.marktplaats.nl/m1370709717? ... ialbuttons
Gebruikersavatar
Jemmel
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:55
Locatie: Wijnjewoude

Re: het "te koop gezien" topic.... AudioNirvana

Bericht door Jemmel »

Het is dat ik zelf net 2 stuks 10 inch heb gekocht en nog wat ander spul maar anders....
Dit zag ik net op MP:

https://link.marktplaats.nl/m1367814137
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Walt »

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Pjotr »

Jan Geert schreef:
................
"bleeding edge performance" :-k




:lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge:
Dat is serieus spul hoor! :twisted: Wikipedia:

Bleeding edge technology is a category of technologies so new that they could have a high risk of being unreliable and lead adopters to incur greater expense in order to make use of them. The term bleeding edge was formed as an allusion to the similar terms "leading edge" and "cutting edge". It tends to imply even greater advancement, albeit at an increased risk because of the unreliability of the software or hardware. The first documented example of this term being used dates to early 1983, when an unnamed banking executive was quoted to have used it in reference to Storage Technology Corporation.

By its nature, a proportion of bleeding edge technology will make it into the mainstream. For example, electronic mail (email) was once considered to be bleeding edge.


P.s. Ik kende de term al wel langer Jan Geert: YES-Delft doet niet anders dan daar mee bezig zijn... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Jan Geert »

Pjotr schreef:

P.s. Ik kende de term al wel langer Jan Geert: YES-Delft doet niet anders dan daar mee bezig zijn... :mrgreen:

Klopt, al krijg ik er soms hoofdpijn van. Ik probeer die jongens en meisjes een beetje 'in the money' te houden en dat valt dan dus niet mee gezien het 'risicoprofiel' .

Je krijgt overigens de groeten van Wouter Robers :wink: Hij doet op 25/2 een wereldrecordpoging sabreren. Dit is de oefensessie 2 weken geleden:
21beafa7-df80-4b2e-9d3a-2e78d1615786_thumb840.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Pjotr »

Jan Geert schreef:
Pjotr schreef:

Je krijgt overigens de groeten van Wouter Robers :wink:
Hé wat leuk. Doe hem maar de hartelijke groeten terug! Is wel iemand die het snapt. Zit hij nog steeds bij YES-Delft? Ik heb begrepen dat hij bij Epyon weg is gegaan en voor zichzelf begonnen is. 25/2 zal eens in mijn agenda kijken. Is dat in Delft? Dat sabreren was destijds wel even belangrijk als koffie zetten: Ieder week werd wel een mijlpaal behaald. Alleen kwam op een gegeven moment wel de Moët & Chandon je neus uit :lol:
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door molekuul »

Pjotr schreef:
Jan Geert schreef:
................
"bleeding edge performance" :-k




:lagge: :lagge: :lagge: :lagge: :lagge:
Dat is serieus spul hoor! :twisted: Wikipedia:

Bleeding edge technology is a category of technologies so new that they could have a high risk of being unreliable and lead adopters to incur greater expense in order to make use of them. The term bleeding edge was formed as an allusion to the similar terms "leading edge" and "cutting edge". It tends to imply even greater advancement, albeit at an increased risk because of the unreliability of the software or hardware. The first documented example of this term being used dates to early 1983, when an unnamed banking executive was quoted to have used it in reference to Storage Technology Corporation.

By its nature, a proportion of bleeding edge technology will make it into the mainstream. For example, electronic mail (email) was once considered to be bleeding edge.


P.s. Ik kende de term al wel langer Jan Geert: YES-Delft doet niet anders dan daar mee bezig zijn... :mrgreen:
Eigenlijk komt de term vanuit IBM. En bedoelen ze letterlijk: bleeding edge. De prototype producten die getest werden door het testlab, hadden scherpe randen aan het geknipte staal, waardoor men zich nogal eens sneed aan deze randen, en er bloed aan kwam, een bebloede rand, bleeding edge.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Ah!buis »

Wel nee, dat riep Columbus al toe ie van de rand van de wereld donderde :sure: :lol:
Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door ray5150 »

Oud spreekwoord zegt : vertrouw niets dat langer dan 2 dagen bloedt, en toch blijft leven... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Jan Geert »

Pjotr schreef:
Jan Geert schreef:
Pjotr schreef:

Je krijgt overigens de groeten van Wouter Robers :wink:
Hé wat leuk. Doe hem maar de hartelijke groeten terug! Is wel iemand die het snapt. Zit hij nog steeds bij YES-Delft? Ik heb begrepen dat hij bij Epyon weg is gegaan en voor zichzelf begonnen is. 25/2 zal eens in mijn agenda kijken. Is dat in Delft? Dat sabreren was destijds wel even belangrijk als koffie zetten: Ieder week werd wel een mijlpaal behaald. Alleen kwam op een gegeven moment wel de Moët & Chandon je neus uit :lol:

https://www.delftopzondag.nl/nieuws/alg ... stenmarkt-

Wouter is na Epyon begonnen met Peeeks, een bedrijf dat grid load balancing services doet. In de VS wel een grote markt, maar hier hoor ik er na de hype een jaar of 3 geleden niet zo veel meer van. Met name het op afstand timen en aan/ uit schakelen van verbruikers als (af)wasmachines is niet echt aangeslagen en balancing algoritmen worden hier vooral gebruikt voor integratie in de grid van niet-steady (lees: hernieuwbare) energie opwekkers als zonnepanelen en windmolens. Onze grid heeft gewoon niet de capaciteitsproblemen die dit hier een aantrekkelijke markt maken. Itt de VS, en tegenwoordig ook België geloof ik :mrgreen:

Anyway, hier zit Eneco nu in en Wouter doet een deel van zijn tijd wat zaken voor de YesDelft staf. Met name met onze (multinational) partners technische innovatie challenges verzinnen die dan door een verzameling van onze tech nerd startups in no-time worden opgelost :lol:

Hij amuseert zich wel. :rock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Pjotr »

Wouter amuseert zich altijd wel :lol: Erg leuk om te lezen Jan Geert. Doe hem maar de hartelijke groeten van mij.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door RobertD »

Epyon is een aantal jaren geleden overgenomen door mijn werkgever, ABB. Geinig.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Pjotr »

I know, is toch al weer heel wat jaartjes terug. Het heeft ze weinig geholpen, wat overigens niet aan ABB ligt. Ik ben er van af het begin aan bij betrokken geweest. Was in het begin een erg leuk innovatief bedrijf totdat investeerders er op doken en er meer dure self made managers rondliepen dan mensen op de werkvloer. Met de overname door ABB ben ik er toen vertrokken naar een conculega.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door John P »

Mijn coaxmonitors staan te koop, ZBA leden 10%korting.
https://link.marktplaats.nl/m1374853574
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Rody »

Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door VintageHarry »

Interessante drivers voor de OB liefhebber:
http://link.marktplaats.nl/m1378486195
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Douwe84 »

Filter spoel 0,68 mH Intertechnik 2x
€ 40,00
http://link.marktplaats.nl/m1376405993? ... ialbuttons

Zelfde verkoper heeft nog een ander setje folie spoelen
Plaats reactie