Jawel, een van de verloren geachte C1 bouwers meldt zich......
Het heeft "even" geduurd maar de afgelopen kerstvakantie kon ik dan, tussen de familieverplichtingen door, aan de gang met het C1 project
Met dank aan Kees voor freeswerk, dus snel aan het samenstellen. Bijgaand enkele beelden van het bouwproces:
Er zijn twee erg dunne wandjes boven naast de midden-toon driver. Hier een reparatie uitgevoerd. Zie je nu niets meer van terug.
Lakwerk is het betere rol- en kwastwerk met een flinke hoeveelheid schuren in de koude schuur. Hoe secuur je ook werkt, stof blijft toch altijd een beetje zichtbaar. Maar ik vermoed dat ik er erg op gefocust ben nu.
Kleur keuze was nog wel een bevalling. Laten we maar zeggen dat hij meerdere kleuren heeft gehad voordat het de goedkeur had. (en eigenlijk heeft ze gewoon gelijk). Ik ben best tevreden met het resultaat.
Nu nog het filter solderen, (Uitdaging!) en aansluiten. Dit is een klus voor tijdens de avonden en weekenden.
To zo ver de tussenstand, ik meldt mij weer zodra ik de zaak aan het spelen heb, zou toch binnen afzienbare tijd het geval moeten zijn hoop ik.
groet, Peter