http://www.elektor.nl/nieuws/groene-kla ... paign=news
Geen idee hoe de kwaliteit is en hoe ze klinken. Het is niet echt een kit, maar wel bijna.
Zie ook: https://www.coldamp.com/store/products/ ... ra-series/Coldamp presenteert nieuwe serie audioversterkers met zeer hoog rendement
De Spaanse fabrikant Coldamp heeft een nieuwe reeks hoogwaardige klasse-D-versterkermodules voorgesteld, de Sonora-serie. De versterkers in deze serie zijn allemaal ontworpen voor gebruik in kwalitatief hoogwaardige audio-installaties. Ze bieden een grote bandbreedte (7 Hz...26 kHz @ -3 dB) en vermogens tot 750 W/4 ohm met een rendement van meer dan 95% bij nominaal vermogen.
Met de Sonora Combo 2S300 lijkt het wel heel makkelijk om snel een versterker te bouwen. 2 * 300 Watt en een geintegreerde voeding.
Ik zie net dat sjons http://www.coldamp.com ook al noemde....


