Leuke conclusie wel, ik dacht dat we destijds idd op een tweeweg monitor geluisterd hadden, wel iets groter als de jouwe. Dan valt het rijkere laag misschien wel minder op.
Een koopsignaal dus?
Volle garantie, met aankoopbon en originele verpakking.
Uiteraard nog een keer uitgebreid te beluisteren hier op een stel Monitoren die je wel zal herinneren.
Je weet me te vinden.
Zo mag ik het graag horen: zelf bouwen.
Ga je nog wat nuttigs doen met die oude sub-behuizing of ga je hem uiteindelijk toch eens inzetten tijdens oud en nieuw?
Oh daar zeg je iets, die moet eigenlijk pas gefreesd worden voor de CSS SDX12 en aan de bridgeamp 1500 geknoopt worden, de huidige speakers gooien echter al zo veel laag de ruimte in dat die eerst weg moeten
Waarom 1 apparaatvoet aan de achterkant? Gaat toch kantelen als je daar een steker in wilt steken die wat stroever gaat. Of blijft dat wel staan door het gewicht.
Bij Hegel zie ik dat ook.
Wel stabiel, nooit hoeven te stellen.
Denk dat de frontplaat voorzijde van het geheel dusdanig zwaar is uitgevoerd dat kantelen niet snel zal gebeuren.
Waarom 1 apparaatvoet aan de achterkant? Gaat toch kantelen als je daar een steker in wilt steken die wat stroever gaat. Of blijft dat wel staan door het gewicht.
Een beetje fatsoenlijke versterker weegt wel een kilo of 10. Dat zou dus gewoon moeten blijven staan, zelfs met een hele bos kabels er aan.