Nieuwe geintegreerde versterker

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Shadow schreef:
Leuke conclusie wel, ik dacht dat we destijds idd op een tweeweg monitor geluisterd hadden, wel iets groter als de jouwe. Dan valt het rijkere laag misschien wel minder op.
Een koopsignaal dus?
Volle garantie, met aankoopbon en originele verpakking.
Uiteraard nog een keer uitgebreid te beluisteren hier op een stel Monitoren die je wel zal herinneren.
Je weet me te vinden.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Ik koop geen versterkers meer, ik bouw alleen nog maar zelf, na de CA Ligt de Alpeh-X nog klaar en de CA V2, dan ist wel 2020+ hoor.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Zo mag ik het graag horen: zelf bouwen.
Ga je nog wat nuttigs doen met die oude sub-behuizing of ga je hem uiteindelijk toch eens inzetten tijdens oud en nieuw?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Oh daar zeg je iets, die moet eigenlijk pas gefreesd worden voor de CSS SDX12 en aan de bridgeamp 1500 geknoopt worden, de huidige speakers gooien echter al zo veel laag de ruimte in dat die eerst weg moeten :mrgreen:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Klinkt goed! :goedzo:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Iemand enige ervaring met de Musical Fidelity M6i?
Dit lijkt me een geweldige geintegreerde versterker namelijk.

Of de robuust ogende Musical Fidelity A5?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door dre »

Mooie apparaten!
Al eens naar Primare gekeken?
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Ook fraai spul!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door dre »

Zeker!
Mooi en degelijk gebouwd.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Wellicht dat ik deze eens ga testen.
Weet er eentje te staan.

https://www.musicalfidelity.com/products/m6series/m6i/

Of de A5.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

dre schreef:
Mooie apparaten!
Al eens naar Primare gekeken?
De I25 of I35.
Netjes gebouwd :kwijl: , mooie website trouwens.

https://www.primare.net/products/i35-prisma/

Mag wat kosten denk ik.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Barry2001 »

Waarom 1 apparaatvoet aan de achterkant? Gaat toch kantelen als je daar een steker in wilt steken die wat stroever gaat. Of blijft dat wel staan door het gewicht.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Bij Hegel zie ik dat ook.
Wel stabiel, nooit hoeven te stellen.
Denk dat de frontplaat voorzijde van het geheel dusdanig zwaar is uitgevoerd dat kantelen niet snel zal gebeuren.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door anonamemouse »

Barry2001 schreef:
Waarom 1 apparaatvoet aan de achterkant? Gaat toch kantelen als je daar een steker in wilt steken die wat stroever gaat. Of blijft dat wel staan door het gewicht.
Een beetje fatsoenlijke versterker weegt wel een kilo of 10. Dat zou dus gewoon moeten blijven staan, zelfs met een hele bos kabels er aan.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Lijkt mij ook.
De kabels zouden redelijk spanningsvrij aan de terminals mogen hangen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Barry2001 »

Zal goed gaan door het gewicht, blijf het een bijzondere keuze vinden. Ook aan de binnenkant, veel bijzondere keuzes.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Meestal zijn bijzondere uitzonderlijke keuzes nog niet eens zo slecht.
Hoeveel kilo's hangen er aan jouw terminals? :think:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Hondasnl schreef:
Hoeveel kilo's hangen er aan jouw terminals? :think: :think: :think:
Gesloten