Fluke 112 is dat wat

Alle tools voor werken aan elektro en elektronica

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door Wowly »

Pjotr schreef:
Of mooi hout. Vond die kasten van Arno ook wel erg mooi. Feli met je 112 :rock: Niet de aller uitgebreidste maar wel overzichtelijk en redelijk bomvrij. Is ook wat waard! 8)

B.t.w. wat zijn het voor UcD's? De 180? Gebridged altijd nog prima voor een sub! :sure:
Dank je, zo voelt ie ook aan trouwens. "Made in Usa"staat er trots op hahaha. De UvD; ja de eerste serie met de AD opamp. Dual mono. Ga hem gewoon weer reviven ;)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door ray5150 »

Er was toch eens een topic over ?
Moet wel heel lang geleden geweest zijn.
Waar draai je nu eigenlijk mee ?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door Wowly »

Schrik niet, een goeie Pioneer surround reciever. Daarvoor een Marantz PM80 MkkII (die was wel mooi!). Vandaar dat ik die versterker van Joran overnam. Alhoewel, hij wist dat toen nog niet en later bleek hij het hier ook niet mee eens te zijn :rofl: . Vandaar dat ik nu ter arre moede Peter zijn V2 moet gaan bouwen..... :twisted:

Die UcD klinkt veel beter dan wat ik nu heb, hoogstens wat vlak in de diepte
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door Pjotr »

Wowly schreef:
Vandaar dat ik nu ter arre moede Peter zijn V2 moet gaan bouwen..... :twisted:
Zal ik hem voor jou dan extra duur maken Jan? :lagge: Ach weet je, extra vergelijkingsmateriaal is nooit weg ;)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20401
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door Shadow »

Wowly schreef:
Joran
Jorammmmmmmm :boos:
:wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door Wowly »

ScheiBe, jorammmmmmmmm (hmm bijna een mantra :))
Fotohuis
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 08 apr 2018, 17:06

Re: Fluke 112 is dat wat

Bericht door Fotohuis »

Tot een paar jaar geleden waren deze CEM meters zo´n $200. Onder PeakTech worden ze nu aangeboden vanaf zo´n Eur. 73. Basis nauwkeurigheid 0,06%, TRMS, Cat III, IV en 4 3/4 digit.

Afbeelding

PeakTech 3360. Een vergelijkende Fluke gaat over de Eur. 300. De oorspronkelijke CEM meters worden in India gemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Elektronicagereedschap”