HeeWilly_61 schreef:Daar ben je uiteraard volkomen vrij in. Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als ik jouw trafo's had want er is dan hoe dan ook weinig mogelijk om te verschuiven. Nu ga je oook ten volle gebruik kunnen maken van de vrijgekomen plaats tussen amp- en PS-print voor de onderlinge bedrading.
Volgende week begin ik ook aan de nieuwe AMP-print denk ik, eerst moet mijn 2de stel boxen afgewerkt zijn. Tot nu toe bezig geweest met het ontwerp van dat 2de stel boxen. Het ontwerp vd cross-overs heeft lang geduurd omdat ik ondertussen ook bezig geweest ben met een handleiding voor boxsim op basis van artikels uit HiFi-Selbstbau.
Ik heb daarbij impedantie-aanpassingen toegepast om een resonantie in het laag op te vangen en algemeen voor het rechten van de impedantie-curve.
Dit was nodig omdat ik ik nog 2 tweeters van 4 ohm (DT94-4) liggen had en die absoluut kwijt wou. Uiteindelijk kosten de cross-overs me nu meer dan dat ik 8 ohm tweeters (DT94-8) zou bijgekocht en gebruikt hebben. maar ik heb tenminste heel veel bijgeleerd van dat programma Boxsim.
Maar daar schrijf ik nog in een nieuw topic.
Was niet dringend , maar ik heb met twee comp. aluminium kneedspul de gaatjes van de vorige Amp print gemetseld .
Je blijft het zien
Vooral ik Maar verder zal er niemand onder de versterker kijken of er geen gaatjes te veel in zitten.
Dus goedgekeurd en weer verder
Print zit nu op zijn plaats en met teflon draad de bedrading naar de bias printjes.
Dat kan makkelijk de temp van de buizen hebben op die paar cm afstand.
Morgen een plaatje.