Iemand bekend met deze voedingen?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Iemand bekend met deze voedingen?
https://www.amazon.de/gp/product/B00MWQ ... UTF8&psc=1
Ik heb er eens 1 besteld om te zien hoe het werkt met een streamertje.
Ik heb er eens 1 besteld om te zien hoe het werkt met een streamertje.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Niks mis met meanwell.. Gebruik ze zelf ook veel. (al is het niet voor audio-gerelateerde zaken)
Kees
Kees
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Ik heb deze (in de 5V uitvoering) in gebruik als standby voeding in m'n 8 kanaals UcD400 amp. Draait nu zo'n twee jaar zonder problemen.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Prima spul Hans. Alleen tenzij je er een heel rijtje van op een plank gaat schroeven is deze misschien handiger: https://www.meanwell-web.com/nl-nl/desk ... gs15b-1p1j
Volgens mij is dat Telerex in Breda. Weet niet zeker of je daar ook particulier terecht kan. Ander heeft Conrad ook van alles van Meanwell tegen redelijke prijs
Volgens mij is dat Telerex in Breda. Weet niet zeker of je daar ook particulier terecht kan. Ander heeft Conrad ook van alles van Meanwell tegen redelijke prijs
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Ik heb net een Meanwell 24V 6.5A in mijn Liteplacer geprakt.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Ik gebruik daar Delta's voor maar dat heeft een andere reden 
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Aardbeving bestendig JoramShadow schreef:Ik gebruik daar Delta's voor maar dat heeft een andere reden
Die oudere delta,s waren loeizwaar
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Lijkt wel of er om gevochten wordt, die Meanwells
http://www.meanwell.nl/ == Koning @ Hartman
http://www.meanwell.eu/ zit in Amstelveen
https://www.meanwell-web.com/nl-nl/ == Telerex
Bollie laat zich ook niet onbetuigd: https://www.bol.com/nl/b/mean-well/12576353/
En dan nog via Amazon etc. etc.

http://www.meanwell.nl/ == Koning @ Hartman
http://www.meanwell.eu/ zit in Amstelveen
https://www.meanwell-web.com/nl-nl/ == Telerex
Bollie laat zich ook niet onbetuigd: https://www.bol.com/nl/b/mean-well/12576353/
En dan nog via Amazon etc. etc.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Het zal wel zijn dat ze op zijn werk waren afgeschreven, en anders de shredder in verdwenen.Bert61 schreef:Aardbeving bestendig JoramShadow schreef:Ik gebruik daar Delta's voor maar dat heeft een andere reden![]()
Die oudere delta,s waren loeizwaar
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Mja die oude van 30kg heb ik ook geen gebruik voor hoor...
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Als halter om wat te trainen?
Philips maakte in die tijd ook van dat soort bakken waar je maar beter wieltjes onder kon hebben.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
https://www.reichelt.nl/snt-module-5-w- ... D_BwE&&r=1
Deze hebben toen ook eens bekeken, die zaten in die Soekris DAC 1541, maar volgens Ray dan nog wel met een mogelijke aanpassing.
Als voeding voor een Streamer, lijkt niet echt verkeerd.
Deze hebben toen ook eens bekeken, die zaten in die Soekris DAC 1541, maar volgens Ray dan nog wel met een mogelijke aanpassing.
Als voeding voor een Streamer, lijkt niet echt verkeerd.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Kun je net zo goed iets bij Action halen, zit er tenminste een stekker aan
Vind die eerdere met gaatjes die je besteld hebt dan toch stoerder. Continue kun je al dat spul maar beter niet meer dan 50% van de opgegeven stroom belasten wil je er wat langer mee doen.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Wat me wel opvalt aan die Soekris 1541 is dat de 12V voedingen paralel staan zonder een vorm van afregeling en dat er 2 plekken open zijn voor condensatoren die niet benut worden...
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Schakelende voedingen kunnen een hoop bagger produceren!
Zo veel dat KPN hier in de buurt n.a.v klachten over instabiel internet, een aantal el cheapo adapters heeft vervangen.
Ik heb een UPS moeten verplaatsen, die stond naast de router rond de 4 MHz te "zenden"
Zo veel dat KPN hier in de buurt n.a.v klachten over instabiel internet, een aantal el cheapo adapters heeft vervangen.
Ik heb een UPS moeten verplaatsen, die stond naast de router rond de 4 MHz te "zenden"
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Bij de Ncore kun je ook een schakelende voeding benutten, dus het is wel afhankelijk van hoe die zijn geconstrueerd/ontworpen.
Vandaar ook de vraag.
Vandaar ook de vraag.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
De laagspanningskant is wel in orde Hans, maar ze dumpen veel dc component op het lichtnet en ze durven ook wel behoorlijk wat rf vervuiling te geven.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Denk eerder dat de KPN zelf eens de hand in eigen boezem moet steken, de hele adsl bekabelingsetup voldoet totaal niet aan de EMI richtlijnen. Onafgeschermde kabels, adsl splitters en ISKRA punt vragen gewoon om problemen....nanko schreef:Schakelende voedingen kunnen een hoop bagger produceren!
Zo veel dat KPN hier in de buurt n.a.v klachten over instabiel internet, een aantal el cheapo adapters heeft vervangen.
Ik heb een UPS moeten verplaatsen, die stond naast de router rond de 4 MHz te "zenden"
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
De KPN komt hier niet eens binnen, behalve met het simmetje van de slimme telefoon dan.
Re: Iemand bekend met deze voedingen?
Ha nou het is hier beter als Delta iighannesie schreef:De KPN komt hier niet eens binnen, behalve met het simmetje van de slimme telefoon dan.
