Nieuwe geintegreerde versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dat ziet er ook gelikt uit!
Die 370 lijkt me wel wat.
Die 370 lijkt me wel wat.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Wel vind ik de zijpanelen wat minder.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Jou kennende maak jij daar op een zaterdamiddagje een paar oogverblindende mahonie paneeltjes voor...
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Ik zie op de 2e hands markt prijzen van rond de 5000 dollar, dat voorspelt meestal niet veel goeds als het om de nieuwprijs gaat 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien : je doet een behoorlijk waardevaste investering.Shadow schreef:Ik zie op de 2e hands markt prijzen van rond de 5000 dollar, dat voorspelt meestal niet veel goeds als het om de nieuwprijs gaat
Accuphase apparatuur uit de jaren '80 en '90 doet het nog heel behoorlijk op de tweedehands mark, en gaat vlot van de hand.
Dit in tegenstelling tot de gemiddelde HT receiver, waarvan de waarde verdampt waar je bijstaat.
Ja, het zijn inderdaad forse bedragen, maar wel nog een koopje als je vergelijkt met Pass Labs versterkers.
Prijslijst :
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
De prijzen zijn idd niet mis.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen
.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Mooi ding hoor! Afgelopen zaterdag was Ken Ishawata bij Hifi Klubben in Rotterdam om hem te demonstreren. Erg lekker geluidje.Hondasnl schreef:De prijzen zijn idd niet mis.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
anonamemouse schreef:Mooi ding hoor! Afgelopen zaterdag was Ken Ishawata bij Hifi Klubben in Rotterdam om hem te demonstreren. Erg lekker geluidje.Hondasnl schreef:De prijzen zijn idd niet mis.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen.
Correctie, ik had de PM14S1 ipv de SE uitvoering.Hondasnl schreef:De PM14S1SE gehad.
Dit ging niet al te lekker met de Basissen destijds.
viewtopic.php?f=34&t=24435&p=1821876&hi ... 1#p1821876
Wellicht nu wel met de Minimonitoren.
Mn huidige laag is actief en zal dan wellicht ook uit de voeten kunnen met wat minder vermogen.
De PM14S1SE is ook een mooie maar die PM-KI Ruby ook zeker maar ik mis nog steeds de Pre-out?
Of kun je daar een Audio-out aansluiting voor nemen?
Er zitten er twee op, gaan die uitgangen met de volume regeling mee?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dat zijn tape out's, gaan niet met de volume mee.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dacht ik al. Wel minder dat hij geen Pre-out heeft.ds23man schreef:Dat zijn tape out's, gaan niet met de volume mee.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dit is toch gewoon een pre out;
Met een moeilijke naam?
Edit; dan gebruik je alleen de eindversterker zie ik, andersom dus
Met een moeilijke naam?
Edit; dan gebruik je alleen de eindversterker zie ik, andersom dus
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dat is een ingang Joram.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Ja ik had hem al gezien 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dit lijkt me ook echt mooi spul;
Leema Tucana II
Leema Tucana II
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dat wordt natuurlijk niks, dat snap je toch wel?....
Daar kun je geen mahonie plankjes op de zijkant maken........!!!
................................................................

Daar kun je geen mahonie plankjes op de zijkant maken........!!!
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Maar wel weer juist dik hout op de voorkant: Zie je het ook beter!
Wat ik nou weer niet snap: Die net entree precies zo dicht mogelijk bij alle signaal ingangen
Helemaal begrepen hebben ze het toch ook niet 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
En ook geen wappers... 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Wat nou? Er zit een complete Disco op de voorkantray5150 schreef:En ook geen wappers...
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Nee dat wordt hem idd niet
.
Wellicht toch eens de PM14S1SE hier testen als dat mogelijk is.
Wellicht toch eens de PM14S1SE hier testen als dat mogelijk is.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dat gaat ver boven het bedrag wat ik ervoor wil uitgeven
.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Dit lijkt me ook wel interessant.
NAD M32 MASTERS SERIES
NAD M32 MASTERS SERIES
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Bovendien kun je dan beter een paar Fusion plate’s kopen want de PM10 draait op Hypex modulesHondasnl schreef:Dat gaat ver boven het bedrag wat ik ervoor wil uitgeven.
NAD is mooi maar het design moet je aan staan, geluidstechnisch is het wel in orde bij hun.Hondasnl schreef:Dit lijkt me ook wel interessant.
NAD M32 MASTERS SERIES
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Bij Ruud toen de Minimonitoren beluisterd icm de NAD M12/M22 set.Shadow schreef:Bovendien kun je dan beter een paar Fusion plate’s kopen want de PM10 draait op Hypex modulesHondasnl schreef:Dat gaat ver boven het bedrag wat ik ervoor wil uitgeven.
NAD is mooi maar het design moet je aan staan, geluidstechnisch is het wel in orde bij hun.Hondasnl schreef:Dit lijkt me ook wel interessant.
NAD M32 MASTERS SERIES
Klonk erg fijn.
Toen ook gelijk de parts aangeschaft voor de Minimonitoren.
De looks en stijl is zeker anders maar heeft ook wel weer wat.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Ja dat is waar, Ruud heeft NAD in het assortiment 
