Nieuwe geintegreerde versterker

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Dat ziet er ook gelikt uit!

Die 370 lijkt me wel wat.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Wel vind ik de zijpanelen wat minder.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ray5150 »

Jou kennende maak jij daar op een zaterdamiddagje een paar oogverblindende mahonie paneeltjes voor...
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Ik zie op de 2e hands markt prijzen van rond de 5000 dollar, dat voorspelt meestal niet veel goeds als het om de nieuwprijs gaat :shock:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ray5150 »

Shadow schreef:
Ik zie op de 2e hands markt prijzen van rond de 5000 dollar, dat voorspelt meestal niet veel goeds als het om de nieuwprijs gaat :shock:
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien : je doet een behoorlijk waardevaste investering. :idea:
Accuphase apparatuur uit de jaren '80 en '90 doet het nog heel behoorlijk op de tweedehands mark, en gaat vlot van de hand.
Dit in tegenstelling tot de gemiddelde HT receiver, waarvan de waarde verdampt waar je bijstaat.
Ja, het zijn inderdaad forse bedragen, maar wel nog een koopje als je vergelijkt met Pass Labs versterkers.

Prijslijst :
Accuphase-2018-01.x94164.pdf
(5.86 KiB) 363 keer gedownload
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

De prijzen zijn idd niet mis.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen :lol: .
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door anonamemouse »

Hondasnl schreef:
De prijzen zijn idd niet mis.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen :lol: .
Mooi ding hoor! Afgelopen zaterdag was Ken Ishawata bij Hifi Klubben in Rotterdam om hem te demonstreren. Erg lekker geluidje.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

anonamemouse schreef:
Hondasnl schreef:
De prijzen zijn idd niet mis.
Ik vind de Marantz PM-KI Ruby ook wel wat.
Zie enkel geen Pre-outop de Marantz, of ik kijk er overheen :lol: .
Mooi ding hoor! Afgelopen zaterdag was Ken Ishawata bij Hifi Klubben in Rotterdam om hem te demonstreren. Erg lekker geluidje.
Hondasnl schreef:
De PM14S1SE gehad.
Correctie, ik had de PM14S1 ipv de SE uitvoering.
Dit ging niet al te lekker met de Basissen destijds.

viewtopic.php?f=34&t=24435&p=1821876&hi ... 1#p1821876

Wellicht nu wel met de Minimonitoren.
Mn huidige laag is actief en zal dan wellicht ook uit de voeten kunnen met wat minder vermogen.

De PM14S1SE is ook een mooie maar die PM-KI Ruby ook zeker maar ik mis nog steeds de Pre-out?
Of kun je daar een Audio-out aansluiting voor nemen?
Er zitten er twee op, gaan die uitgangen met de volume regeling mee?
Bijlagen
PM-14S1 SPECIAL EDITION.PNG
PM-KI Ruby.PNG
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ds23man »

Dat zijn tape out's, gaan niet met de volume mee.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

ds23man schreef:
Dat zijn tape out's, gaan niet met de volume mee.
Dacht ik al. Wel minder dat hij geen Pre-out heeft.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Dit is toch gewoon een pre out;
rsz_screenshot_20181204-091608.png
Met een moeilijke naam?

Edit; dan gebruik je alleen de eindversterker zie ik, andersom dus :(
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ds23man »

Dat is een ingang Joram.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Ja ik had hem al gezien #-o
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Dit lijkt me ook echt mooi spul;
B2D264F4-63DE-4828-B4C2-AF17E68C8D3D.jpeg
1571AD74-130E-4F46-91FE-6824131ED280.jpeg
9AB68659-5BF4-4874-8346-9E2AAC95160C.jpeg
Leema Tucana II
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door hannesie »

Dat wordt natuurlijk niks, dat snap je toch wel?.... :shock:














Daar kun je geen mahonie plankjes op de zijkant maken........!!!
:hide: :hide:................................................................ :lol: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Pjotr »

Maar wel weer juist dik hout op de voorkant: Zie je het ook beter! :lol: Wat ik nou weer niet snap: Die net entree precies zo dicht mogelijk bij alle signaal ingangen :shock: Helemaal begrepen hebben ze het toch ook niet :?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ray5150 »

En ook geen wappers... :(
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
En ook geen wappers... :(
Wat nou? Er zit een complete Disco op de voorkant :D
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Nee dat wordt hem idd niet :D .

Wellicht toch eens de PM14S1SE hier testen als dat mogelijk is.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

PM10 :wink:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Dat gaat ver boven het bedrag wat ik ervoor wil uitgeven :D .
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Dit lijkt me ook wel interessant.

NAD M32 MASTERS SERIES
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Hondasnl schreef:
Dat gaat ver boven het bedrag wat ik ervoor wil uitgeven :D .
Bovendien kun je dan beter een paar Fusion plate’s kopen want de PM10 draait op Hypex modules :wink:
Hondasnl schreef:
Dit lijkt me ook wel interessant.

NAD M32 MASTERS SERIES
NAD is mooi maar het design moet je aan staan, geluidstechnisch is het wel in orde bij hun.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Shadow schreef:
Hondasnl schreef:
Dat gaat ver boven het bedrag wat ik ervoor wil uitgeven :D .
Bovendien kun je dan beter een paar Fusion plate’s kopen want de PM10 draait op Hypex modules :wink:
Hondasnl schreef:
Dit lijkt me ook wel interessant.

NAD M32 MASTERS SERIES
NAD is mooi maar het design moet je aan staan, geluidstechnisch is het wel in orde bij hun.
Bij Ruud toen de Minimonitoren beluisterd icm de NAD M12/M22 set.
Klonk erg fijn.
Toen ook gelijk de parts aangeschaft voor de Minimonitoren.
De looks en stijl is zeker anders maar heeft ook wel weer wat.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Ja dat is waar, Ruud heeft NAD in het assortiment :beer:
Gesloten