dsd streamen
Moderator: Beheerdersteam
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Ja dat kan de 105 wel (dsf en dff). Via usb in ieder geval. Via netwerk dacht ik niet in multichannel maar dat weet ik niet zeker. Werk alleen met usb. Ik wil mijn oppo's niet online. De firmware hacks zijn Russchisch.... vat je hem?
Re: dsd streamen
Zouden ze zo snugger zijn om de Oppo van de secretaris generaal van de Navo te willen hacken en bespioneren? 
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Maar na betaling van...
Heb je een goede beveiliging en dan doe je het zelf.
Iets met een paard en een Griekse oudheidkundige stad.
Re: dsd streamen
E-mail je dan ook met je Oppo?
Gebruik daarin dan gewoon niet de woorden "generaal", "sergeant", "plutonium" en zo...
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Hahaha wat naïef. Je snapt toch wel dat je een stuk onbekende software na je firewall hebt draaien. Verbonden met al je andere apparatuur?
Ik zeg niet dat het zo is maar Russische hackers zijn zeer goed. En er is meer mogelijk dan je op het eerste gezicht denkt.
Dus bij mij offline.
Ik zeg niet dat het zo is maar Russische hackers zijn zeer goed. En er is meer mogelijk dan je op het eerste gezicht denkt.
Dus bij mij offline.
Re: dsd streamen
Ja, het blijft natuurlijk een Linux doosje. Maar zo bezien kun je hem maar beter helemaal nooit in je netwerk hangen en alles over USB communiceren...
Of geen onbekende Russen toelaten, dat kan ook 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: dsd streamen
als via USB dan zal het via netwerk toch ook wel kunnen. ik heb een 105 gekocht namelijk, ga m woensdag ophalen.aaronboumans schreef:Ja dat kan de 105 wel (dsf en dff). Via usb in ieder geval. Via netwerk dacht ik niet in multichannel maar dat weet ik niet zeker.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Tja het leven zit vol gokjes.
De firmware werkt briljant, maar om nou meteen maximaal vertrouwen te hebben.... Dus inderdaad offline. Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
De firmware werkt briljant, maar om nou meteen maximaal vertrouwen te hebben.... Dus inderdaad offline. Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: dsd streamen
niet als je je collectie op meerdere plaatsen in huis wil kunnen afspelenaaronboumans schreef:..... Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Ik denk niet dat je er spijt van krijgt. Ik dacht écht dat het niet beter kón dan een 105. Qua geluidskwaliteit bedoel ik dus. En toen kwam de 205...Henkjan schreef:als via USB dan zal het via netwerk toch ook wel kunnen. ik heb een 105 gekocht namelijk, ga m woensdag ophalen.aaronboumans schreef:Ja dat kan de 105 wel (dsf en dff). Via usb in ieder geval. Via netwerk dacht ik niet in multichannel maar dat weet ik niet zeker.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Ik luister naar muziek. Het is voor mij geen achtergrondgeluid. Ik ga er voor zitten. Ik doe dan niets anders. En ik heb een fysieke collectie van 1600 sacd's. Die kan ik zowiezo niet afspelen in het netwerk. Tenzij ik ze allemaal zou rippen. Bovendien heb ik maar op 1 plek de Oppo's staan. Op andere plekken (auto, werkplaats) heb ik meestal radio 4 op staan.Henkjan schreef:niet als je je collectie op meerdere plaatsen in huis wil kunnen afspelenaaronboumans schreef:..... Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: dsd streamen
Ondertussen heb ik het hoofddoel van dit draadje ongeveer wel bereikt. Heb nu twee oppo's 205 staan elk met jailbreak. Nu kan ik alles direct-van-isofile afspelen in multichannel (binnenkort uit een usb-raid-array. Dus HD's erbij of eraf met redundancy.)
