dsd streamen

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

Ja dat kan de 105 wel (dsf en dff). Via usb in ieder geval. Via netwerk dacht ik niet in multichannel maar dat weet ik niet zeker. Werk alleen met usb. Ik wil mijn oppo's niet online. De firmware hacks zijn Russchisch.... vat je hem?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: dsd streamen

Bericht door Pjotr »

Zouden ze zo snugger zijn om de Oppo van de secretaris generaal van de Navo te willen hacken en bespioneren? :lol:
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

:cry: Of je komt thuis en al je files zijn versleuteld...
Maar na betaling van...
Heb je een goede beveiliging en dan doe je het zelf.
Iets met een paard en een Griekse oudheidkundige stad.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: dsd streamen

Bericht door Pjotr »

E-mail je dan ook met je Oppo? :shock: Gebruik daarin dan gewoon niet de woorden "generaal", "sergeant", "plutonium" en zo...
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

Hahaha wat naïef. Je snapt toch wel dat je een stuk onbekende software na je firewall hebt draaien. Verbonden met al je andere apparatuur?
Ik zeg niet dat het zo is maar Russische hackers zijn zeer goed. En er is meer mogelijk dan je op het eerste gezicht denkt.
Dus bij mij offline.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: dsd streamen

Bericht door Pjotr »

Ja, het blijft natuurlijk een Linux doosje. Maar zo bezien kun je hem maar beter helemaal nooit in je netwerk hangen en alles over USB communiceren... :? Of geen onbekende Russen toelaten, dat kan ook :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: dsd streamen

Bericht door Henkjan »

aaronboumans schreef:
Ja dat kan de 105 wel (dsf en dff). Via usb in ieder geval. Via netwerk dacht ik niet in multichannel maar dat weet ik niet zeker.
als via USB dan zal het via netwerk toch ook wel kunnen. ik heb een 105 gekocht namelijk, ga m woensdag ophalen.
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

Tja het leven zit vol gokjes.
De firmware werkt briljant, maar om nou meteen maximaal vertrouwen te hebben.... Dus inderdaad offline. Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: dsd streamen

Bericht door Henkjan »

aaronboumans schreef:
..... Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
niet als je je collectie op meerdere plaatsen in huis wil kunnen afspelen
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

Henkjan schreef:
aaronboumans schreef:
Ja dat kan de 105 wel (dsf en dff). Via usb in ieder geval. Via netwerk dacht ik niet in multichannel maar dat weet ik niet zeker.
als via USB dan zal het via netwerk toch ook wel kunnen. ik heb een 105 gekocht namelijk, ga m woensdag ophalen.
Ik denk niet dat je er spijt van krijgt. Ik dacht écht dat het niet beter kón dan een 105. Qua geluidskwaliteit bedoel ik dus. En toen kwam de 205...
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

Henkjan schreef:
aaronboumans schreef:
..... Bovendien kan alles toch ook via usb? Geen enkel probleem, er zijn 3 usb-poorten.
niet als je je collectie op meerdere plaatsen in huis wil kunnen afspelen
Ik luister naar muziek. Het is voor mij geen achtergrondgeluid. Ik ga er voor zitten. Ik doe dan niets anders. En ik heb een fysieke collectie van 1600 sacd's. Die kan ik zowiezo niet afspelen in het netwerk. Tenzij ik ze allemaal zou rippen. Bovendien heb ik maar op 1 plek de Oppo's staan. Op andere plekken (auto, werkplaats) heb ik meestal radio 4 op staan.
Gebruikersavatar
aaronboumans
Berichten: 647
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
Locatie: Oosten

Re: dsd streamen

Bericht door aaronboumans »

Ondertussen heb ik het hoofddoel van dit draadje ongeveer wel bereikt. Heb nu twee oppo's 205 staan elk met jailbreak. Nu kan ik alles direct-van-isofile afspelen in multichannel (binnenkort uit een usb-raid-array. Dus HD's erbij of eraf met redundancy.)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”