jij vindt beslist wel iets anders om over wakker te liggen?SSassen schreef:nu kan ik vanavond weer rustig slapen
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nu viel het mij ook op, wordt er een receptie met koffie en taart gegeven?ray5150 schreef:Heb ik misschien iets gemist, en zijn er nieuwe moderatoren aangesteld ?
2017-03-26 (1).png
Niet dat het mij uitmaakt hoor, beiden zijn zeer gewaardeerde forumleden.![]()
Ik vroeg het me alleen af.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Hebben een groen kleurtje
Het forum ziet er verder nog even roestbruin uit 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Na een tijdje afwezigheid, ben ik blij verrast dat dit forum nog steeds niet verworden is tot een plek waar gefrustreerde mensen elkaar bevechten om hun gelijk te halen (zoals op veel andere 'doe het zelf' forums) Ik denk dat dit alles te maken heeft met de beheerste en aangename wijze waarop hulp en ondersteuning gegeven wordt door specialisten. Negativiteit en op de persoon gerichte teksten, vindt je daarom hier gelukkig niet.
Hulde daarvoor!
Hulde daarvoor!
Re: Wat vinden we van 't forum?
Inderdaad, het lijkt er hier gelukkig vrij normaal aan toe te gaan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Hee grappig, onder nieuwe berichten is de kantine wel te zien maar onder actieve niet. 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Voor de ene is dat instelbaar, voor de andere niet. Een eigenaardigheidje in de huidige software.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Wat vinden we van 't forum?
Aha, ik dacht al dat ik iets verkeerd had ingesteld maar kon het niet vinden. Interessante software!Marp schreef:Voor de ene is dat instelbaar, voor de andere niet. Een eigenaardigheidje in de huidige software.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Niks nieuws, is al sinds het voorjaar zo...vinnik ook maar lastig.ds23man schreef:Hee grappig, onder nieuwe berichten is de kantine wel te zien maar onder actieve niet.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Is i.d.d. soms wel vervelend. Ook lijkt het markeren van topics als gelezen erg van het humeur van de software af te hangen. Het ene topic de keer wel, een ander topic niet...
Re: Wat vinden we van 't forum?
Vind het fijn,ik voel me vrij.
Mr Snickers moet even wennen.
Mr Snickers moet even wennen.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Als je bestanden hebt toegevoegd in een nieuw bericht en dan klikt op een bestandsnaam (bv. ipv te klikken op "Plaats in tekst"), krijg je het geopende bestand te zien, ga je dan terug dan zijn al je toegevoegde bestanden verdwenen.
Je kan dan je bestanden opnieuw toevoegen maar dikwijls krijg je dan ook rare resultaten in het "Voorbeeld".
Je kan beter die toegevoegde bestanden niet meer voorzien van een hyperlink, dan kan er niks fout gaan. Je kan trouwens je bestanden dan nog altijd openen in het voorbeeldvenster.
Je kan dan je bestanden opnieuw toevoegen maar dikwijls krijg je dan ook rare resultaten in het "Voorbeeld".
Je kan beter die toegevoegde bestanden niet meer voorzien van een hyperlink, dan kan er niks fout gaan. Je kan trouwens je bestanden dan nog altijd openen in het voorbeeldvenster.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Wacht je wel lang genoeg Tot heel het bestand is geüploadWilly_61 schreef:Als je bestanden hebt toegevoegd in een nieuw bericht en dan klikt op een bestandsnaam (bv. ipv te klikken op "Plaats in tekst"), krijg je het geopende bestand te zien, ga je dan terug dan zijn al je toegevoegde bestanden verdwenen.
Je kan dan je bestanden opnieuw toevoegen maar dikwijls krijg je dan ook rare resultaten in het "Voorbeeld".
Je kan beter die toegevoegde bestanden niet meer voorzien van een hyperlink, dan kan er niks fout gaan. Je kan trouwens je bestanden dan nog altijd openen in het voorbeeldvenster.
Als je dat niet doet , gebeurd ook wat je net beschreef Willy, dan klik je en Foetsie
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het forum is veelste snel!
Als ik op de welkompagina met de mededelig over ieta van hacken kom en door wil klikken naar het forum ben ik er al en klik in een beweging het verkeerde forum aan
(Android telefoon, google chrome)
Top hoor, het loopt ontzettend soepel, ga zo door!!
Als ik op de welkompagina met de mededelig over ieta van hacken kom en door wil klikken naar het forum ben ik er al en klik in een beweging het verkeerde forum aan
(Android telefoon, google chrome)
Top hoor, het loopt ontzettend soepel, ga zo door!!
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Denk dat jij niet alle topics goed leest211audio schreef:Na een tijdje afwezigheid, ben ik blij verrast dat dit forum nog steeds niet verworden is tot een plek waar gefrustreerde mensen elkaar bevechten om hun gelijk te halen (zoals op veel andere 'doe het zelf' forums) Ik denk dat dit alles te maken heeft met de beheerste en aangename wijze waarop hulp en ondersteuning gegeven wordt door specialisten. Negativiteit en op de persoon gerichte teksten, vindt je daarom hier gelukkig niet.
Hulde daarvoor!
Rob
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat is wel een uitzondering Rob, ook nog een gevalletje actie = reactie naar mijn mening.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
In ieder goed huwelijk heb je af toe wel eens ruzie, of een uitgesproken verschil van mening. Dat betekent niet dat je 's avonds niet weer lekker dicht tegen elkaar aankruipt in bed? Toch? Oh wacht, nee, verkeerde beeldspraak, sorry Leon, maar dat gaan we niet doen!Rob Dingen schreef:Denk dat jij niet alle topics goed leest![]()
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik vind van niet want ergens begin de irritatie.Shadow schreef:Dat is wel een uitzondering Rob, ook nog een gevalletje actie = reactie naar mijn mening.
Nee ik vind van niet er is hier niets zo belangrijk op het forum dat je daar ruzie over moet maken.SSassen schreef:In ieder goed huwelijk heb je af toe wel eens ruzie, of een uitgesproken verschil van mening. Dat betekent niet dat je 's avonds niet weer lekker dicht tegen elkaar aankruipt in bed? Toch? Oh wacht, nee, verkeerde beeldspraak, sorry Leon, maar dat gaan we niet doen!Rob Dingen schreef:Denk dat jij niet alle topics goed leest![]()
...
En als je van mening verschilt zou het goed zijn als je dat van elkaar zou respecteren.
Mijn inziens is er geen waarheid in audio dus iedereen heeft gelijk.
Er is wel een constante op het forum en dat is dat bij heftige discussies altijd dezelfde mensen betrokken zijn.
Rob
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat mag je vinden Rob, iedereen heeft recht op een eigen mening. De reden dat 't vaak dezelfde mensen zijn die in discussies betrokken raken is juist daarom, omdat ze betrokken zijn.
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Je leest niet goed Sander ik heb het over heftige discussies, dus die mijn inziens uit de hand lopen.
Rob
Rob
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mijns inziens geeft al aan hoe de vork in de steel zit toch? Jij vindt iets, dat mag, d'r zullen forumleden zijn die 't daarmee eens zijn, maar ook forumleden die het daarmee oneens zijn. Los daarvan vind ik de discussie nog best mak hoor, in 't verleden ging het er een stuk onvriendelijker aan toe.Rob Dingen schreef:Je leest niet goed Sander ik heb het over heftige discussies, dus die mijn inziens uit de hand lopen.
Maar nogmaals, wij hebben hier beiden een verschillende mening over. Dat zegt verders niets over wat ik van jou vind als persoon, dat staat daar compleet los van. Ik hoop dat hetzelfde geldt voor jou en andere forumleden?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik denk dat Rob ook doelde op het verleden met een bepaald lid uit Brielle en nog een paar van die grappenmakers die zelfs een tijdlang hun eigen forum hebben gehad omdat ze hier een ban hadden 
