Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door asterduc »

SSassen schreef:
nu kan ik vanavond weer rustig slapen :D
jij vindt beslist wel iets anders om over wakker te liggen? :lol:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20407
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Shadow »

ray5150 schreef:
Heb ik misschien iets gemist, en zijn er nieuwe moderatoren aangesteld ?

2017-03-26 (1).png

Niet dat het mij uitmaakt hoor, beiden zijn zeer gewaardeerde forumleden. :goedzo:
Ik vroeg het me alleen af.
Nu viel het mij ook op, wordt er een receptie met koffie en taart gegeven? :bakkie:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36759
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Pjotr »

Hebben een groen kleurtje :shock: Het forum ziet er verder nog even roestbruin uit :lol:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Leeuwarden »

Bio-Mods
Gebruikersavatar
211audio
Berichten: 191
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 23:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door 211audio »

Na een tijdje afwezigheid, ben ik blij verrast dat dit forum nog steeds niet verworden is tot een plek waar gefrustreerde mensen elkaar bevechten om hun gelijk te halen (zoals op veel andere 'doe het zelf' forums) Ik denk dat dit alles te maken heeft met de beheerste en aangename wijze waarop hulp en ondersteuning gegeven wordt door specialisten. Negativiteit en op de persoon gerichte teksten, vindt je daarom hier gelukkig niet.
Hulde daarvoor!
Fotohuis
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 08 apr 2018, 17:06

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Fotohuis »

Inderdaad, het lijkt er hier gelukkig vrij normaal aan toe te gaan.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door ds23man »

Hee grappig, onder nieuwe berichten is de kantine wel te zien maar onder actieve niet. :think:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Marp »

Voor de ene is dat instelbaar, voor de andere niet. Een eigenaardigheidje in de huidige software.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door toetertje »

Ik vond het al zo rustig in de kantine. :rofl:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door VintageHarry »

Marp schreef:
Voor de ene is dat instelbaar, voor de andere niet. Een eigenaardigheidje in de huidige software.
Aha, ik dacht al dat ik iets verkeerd had ingesteld maar kon het niet vinden. Interessante software! :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
Hee grappig, onder nieuwe berichten is de kantine wel te zien maar onder actieve niet. :think:
Niks nieuws, is al sinds het voorjaar zo...vinnik ook maar lastig.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36759
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Pjotr »

Is i.d.d. soms wel vervelend. Ook lijkt het markeren van topics als gelezen erg van het humeur van de software af te hangen. Het ene topic de keer wel, een ander topic niet...
wuh
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 04 mar 2019, 5:58

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door wuh »

Vind het fijn,ik voel me vrij.
Mr Snickers moet even wennen.
Bijlagen
IMGP3919.jpg
Gebruikersavatar
Willy_61
Berichten: 1883
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 12:51
Locatie: Mol, België

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Willy_61 »

Als je bestanden hebt toegevoegd in een nieuw bericht en dan klikt op een bestandsnaam (bv. ipv te klikken op "Plaats in tekst"), krijg je het geopende bestand te zien, ga je dan terug dan zijn al je toegevoegde bestanden verdwenen.
Je kan dan je bestanden opnieuw toevoegen maar dikwijls krijg je dan ook rare resultaten in het "Voorbeeld".
Je kan beter die toegevoegde bestanden niet meer voorzien van een hyperlink, dan kan er niks fout gaan. Je kan trouwens je bestanden dan nog altijd openen in het voorbeeldvenster.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door OpaBert »

Willy_61 schreef:
Als je bestanden hebt toegevoegd in een nieuw bericht en dan klikt op een bestandsnaam (bv. ipv te klikken op "Plaats in tekst"), krijg je het geopende bestand te zien, ga je dan terug dan zijn al je toegevoegde bestanden verdwenen.
Je kan dan je bestanden opnieuw toevoegen maar dikwijls krijg je dan ook rare resultaten in het "Voorbeeld".
Je kan beter die toegevoegde bestanden niet meer voorzien van een hyperlink, dan kan er niks fout gaan. Je kan trouwens je bestanden dan nog altijd openen in het voorbeeldvenster.
Wacht je wel lang genoeg Tot heel het bestand is geüpload
Als je dat niet doet , gebeurd ook wat je net beschreef Willy, dan klik je en Foetsie :shock:
grimoire
Berichten: 1089
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 19:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door grimoire »

Het forum is veelste snel! :lol:

Als ik op de welkompagina met de mededelig over ieta van hacken kom en door wil klikken naar het forum ben ik er al en klik in een beweging het verkeerde forum aan :p
(Android telefoon, google chrome)

Top hoor, het loopt ontzettend soepel, ga zo door!!
Rob Dingen
Berichten: 618
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
Locatie: Gerwen
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Rob Dingen »

211audio schreef:
Na een tijdje afwezigheid, ben ik blij verrast dat dit forum nog steeds niet verworden is tot een plek waar gefrustreerde mensen elkaar bevechten om hun gelijk te halen (zoals op veel andere 'doe het zelf' forums) Ik denk dat dit alles te maken heeft met de beheerste en aangename wijze waarop hulp en ondersteuning gegeven wordt door specialisten. Negativiteit en op de persoon gerichte teksten, vindt je daarom hier gelukkig niet.
Hulde daarvoor!
Denk dat jij niet alle topics goed leest :rofl:

Rob
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20407
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Shadow »

Dat is wel een uitzondering Rob, ook nog een gevalletje actie = reactie naar mijn mening.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door SSassen »

Rob Dingen schreef:
Denk dat jij niet alle topics goed leest :rofl:
In ieder goed huwelijk heb je af toe wel eens ruzie, of een uitgesproken verschil van mening. Dat betekent niet dat je 's avonds niet weer lekker dicht tegen elkaar aankruipt in bed? Toch? Oh wacht, nee, verkeerde beeldspraak, sorry Leon, maar dat gaan we niet doen! :mrgreen: ...
Rob Dingen
Berichten: 618
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
Locatie: Gerwen
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Rob Dingen »

Shadow schreef:
Dat is wel een uitzondering Rob, ook nog een gevalletje actie = reactie naar mijn mening.
Ik vind van niet want ergens begin de irritatie.
SSassen schreef:
Rob Dingen schreef:
Denk dat jij niet alle topics goed leest :rofl:
In ieder goed huwelijk heb je af toe wel eens ruzie, of een uitgesproken verschil van mening. Dat betekent niet dat je 's avonds niet weer lekker dicht tegen elkaar aankruipt in bed? Toch? Oh wacht, nee, verkeerde beeldspraak, sorry Leon, maar dat gaan we niet doen! :mrgreen: ...
Nee ik vind van niet er is hier niets zo belangrijk op het forum dat je daar ruzie over moet maken.
En als je van mening verschilt zou het goed zijn als je dat van elkaar zou respecteren.
Mijn inziens is er geen waarheid in audio dus iedereen heeft gelijk.

Er is wel een constante op het forum en dat is dat bij heftige discussies altijd dezelfde mensen betrokken zijn.

Rob
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door SSassen »

Dat mag je vinden Rob, iedereen heeft recht op een eigen mening. De reden dat 't vaak dezelfde mensen zijn die in discussies betrokken raken is juist daarom, omdat ze betrokken zijn.
Rob Dingen
Berichten: 618
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
Locatie: Gerwen
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Rob Dingen »

Je leest niet goed Sander ik heb het over heftige discussies, dus die mijn inziens uit de hand lopen.

Rob
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door SSassen »

Rob Dingen schreef:
Je leest niet goed Sander ik heb het over heftige discussies, dus die mijn inziens uit de hand lopen.
Mijns inziens geeft al aan hoe de vork in de steel zit toch? Jij vindt iets, dat mag, d'r zullen forumleden zijn die 't daarmee eens zijn, maar ook forumleden die het daarmee oneens zijn. Los daarvan vind ik de discussie nog best mak hoor, in 't verleden ging het er een stuk onvriendelijker aan toe.

Maar nogmaals, wij hebben hier beiden een verschillende mening over. Dat zegt verders niets over wat ik van jou vind als persoon, dat staat daar compleet los van. Ik hoop dat hetzelfde geldt voor jou en andere forumleden?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20407
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Shadow »

Ik denk dat Rob ook doelde op het verleden met een bepaald lid uit Brielle en nog een paar van die grappenmakers die zelfs een tijdlang hun eigen forum hebben gehad omdat ze hier een ban hadden :wink:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door SSassen »

Heb ik dan wat gemist?
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”