In dat geval laat ik het schema zoals het nu is.Pjotr schreef:Nope, heeft echt geen zin. Enige wat je zou isoleren is netstoring. Maar met een koppelcapaciteit van de trafo van zeg 100pF doet die paar ohm helemaal niets. Gewoon hard aan de GND en zo dicht mogelijk op de XLR's.
Van de week een layout maken, dan kan ik met een beetje mazzel zaterdag de print etsen.
