13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Mogen jullie helpen sjouwen.dre schreef:Dat vinden wij ook leuk!
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Je kan recht voor de deur uitladen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Je kunt niet naar binnen rijden?
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Hallo allemaal. Ik ga het helaas niet redden zaterdag. Mn vrouw is ziek en het is even niet te combineren. Wel balen maar mn vib gf 3 weg houden jullie nog te goed.
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Hier ook nog even een plaatje van de Karlsons.
Niet de laatste versie, er is nog goed te zien dat stof en lucht behoorlijke invloed kunnen hebben op een drogend laklaagje......
Niet de laatste versie, er is nog goed te zien dat stof en lucht behoorlijke invloed kunnen hebben op een drogend laklaagje......
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ja, priotiteiten Ealse. Beterschap!
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Thanks. Inderdaad. Als het goed is volgend jaar meer tijd en meer spulletjes. Veel plezier!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik moet me helaas ook afmelden voor zaterdag wegens vervroegde festiviteiten elders. Veel plezier daar allemaal!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik moet me helaas ook afmelden voor zaterdag wegens vervroegde festiviteiten elders. Veel plezier daar allemaal!
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik zal kijken of ik een setje speakers (Walt/ScaMo15 kloon) en een versterker (LM4780 eindversterker) kan meenemen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
op speciaal verzoek van Ytzen
neem ik de OOOB's mee.
heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik wil mijn 6V6 SE wel meenemen.......(zie avatar)Henkjan schreef:op speciaal verzoek van Ytzenneem ik de OOOB's mee.
heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Jammer kerel, zal je uit de lijst halenBarry2001 schreef:Ik moet me helaas ook afmelden voor zaterdag wegens vervroegde festiviteiten elders. Veel plezier daar allemaal!
Rudy
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Gisteren alvast even een klein voorproefje gehouden met z'n 2-en.......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik neem zaterdag de Ultrazoooms niet mee, heb het een beetje gehad met het gesjouw van die dingen en Democles die met mij meerijdt heeft ook de nodige kuubs aan bananendozen.
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Een dagje alleen luisteren en vervelen is ook niet verkeerd!
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
In post #2 het voorlopige luisterschemaatje
Rudy
Rudy
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
kunnen deze nog in t schema er bij? niet te vroeg of laat graag
Henkjan schreef:op speciaal verzoek van Ytzenneem ik de OOOB's mee.
heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Ik had aangegeven dat ik achtergrond kan geven bij het ontwerp van het systeem.
Is daar belangstelling en ruimte in het programma voor?
Ik wilde wat achtergrond geven bij de invloed van impedanties en bij de soms wat onconventionele keuzes voor: current-drive, actieve filters, gesloten boxen, DSP als voorversterker, luidsprekeropstelling i.c.m. ruimtecorrectie (DRC).Jerry schreef:Ook kan ik wat achtergrond geven bij het systeem, mocht daar ruimte en belangstelling voor zijn. Ik zal dan ingaan op luidsprekerimpedantie, de effecten daarvan, wat een versterker met een hoogohmige uitgang daarmee doet, nog wat andere ontwerpkeuzen en de de rol van DSP binnen het systeem.
Is daar belangstelling en ruimte in het programma voor?
- Rudy_h
- Ook commercieel actief
- Berichten: 73
- Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
- Locatie: Groningen
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
OOOB's er tussen gezet. Er zijn een aantal buizen(/bananen)-bakken aanwezig.Henkjan schreef:kunnen deze nog in t schema er bij? niet te vroeg of laat graagHenkjan schreef:op speciaal verzoek van Ytzenneem ik de OOOB's mee.
heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
Ik heb je er wat meer ruimte gegeven, zou je het meten dan 's morgens om 10.00 kunnen doen, scheelt je 's middag tijd en stil is het dan ook niet.....Jerry schreef:Ik had aangegeven dat ik achtergrond kan geven bij het ontwerp van het systeem.Ik wilde wat achtergrond geven bij de invloed van impedanties en bij de soms wat onconventionele keuzes voor: current-drive, actieve filters, gesloten boxen, DSP als voorversterker, luidsprekeropstelling i.c.m. ruimtecorrectie (DRC).Jerry schreef:Ook kan ik wat achtergrond geven bij het systeem, mocht daar ruimte en belangstelling voor zijn. Ik zal dan ingaan op luidsprekerimpedantie, de effecten daarvan, wat een versterker met een hoogohmige uitgang daarmee doet, nog wat andere ontwerpkeuzen en de de rol van DSP binnen het systeem.
Is daar belangstelling en ruimte in het programma voor?
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
Wil mijn setje ook opnemen in het schema.Zweitse schreef:Ik zal kijken of ik een setje speakers (Walt/ScaMo15 kloon) en een versterker (LM4780 eindversterker) kan meenemen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
bedankt.Rudy_h schreef:OOOB's er tussen gezet. Er zijn een aantal buizen(/bananen)-bakken aanwezig.Henkjan schreef:kunnen deze nog in t schema er bij? niet te vroeg of laat graagHenkjan schreef:op speciaal verzoek van Ytzenneem ik de OOOB's mee.
heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
....
wat voor bronnen zijn er behalve jouw streamer?
is er een CD speler? SACD? LP's?
Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018
wat voor bronnen zijn er behalve jouw streamer?
