13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door ds23man »

Koninklijk meervoud.....
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Mtraxx »

dre schreef:
Dat vinden wij ook leuk! :yeah:
Mogen jullie helpen sjouwen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door dre »

Je kan recht voor de deur uitladen!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door ds23man »

Je kunt niet naar binnen rijden?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Henkjan »

Jij wel :rofl:
Ealse
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 sep 2016, 22:29

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Ealse »

Hallo allemaal. Ik ga het helaas niet redden zaterdag. Mn vrouw is ziek en het is even niet te combineren. Wel balen maar mn vib gf 3 weg houden jullie nog te goed.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door HoMeR »

Hier ook nog even een plaatje van de Karlsons.
Niet de laatste versie, er is nog goed te zien dat stof en lucht behoorlijke invloed kunnen hebben op een drogend laklaagje...... :-" :mrgreen:
Voorlaatste versie (qua verf....)
Voorlaatste versie (qua verf....)
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door beijert »

Ja, priotiteiten Ealse. Beterschap!
Ealse
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 sep 2016, 22:29

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Ealse »

Thanks. Inderdaad. Als het goed is volgend jaar meer tijd en meer spulletjes. Veel plezier!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Barry2001 »

Ik moet me helaas ook afmelden voor zaterdag wegens vervroegde festiviteiten elders. Veel plezier daar allemaal!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Barry2001 »

Ik moet me helaas ook afmelden voor zaterdag wegens vervroegde festiviteiten elders. Veel plezier daar allemaal!
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Zweitse »

Ik zal kijken of ik een setje speakers (Walt/ScaMo15 kloon) en een versterker (LM4780 eindversterker) kan meenemen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Henkjan »

op speciaal verzoek van Ytzen ;) neem ik de OOOB's mee.

heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door HoMeR »

Henkjan schreef:
op speciaal verzoek van Ytzen ;) neem ik de OOOB's mee.

heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
Ik wil mijn 6V6 SE wel meenemen.......(zie avatar)
:dank:
Gebruikersavatar
Rudy_h
Ook commercieel actief
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
Locatie: Groningen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Rudy_h »

Barry2001 schreef:
Ik moet me helaas ook afmelden voor zaterdag wegens vervroegde festiviteiten elders. Veel plezier daar allemaal!
Jammer kerel, zal je uit de lijst halen

Rudy
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door HoMeR »

Gisteren alvast even een klein voorproefje gehouden met z'n 2-en.......
:proost:
zin in zaterdag !!
zin in zaterdag !!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door ds23man »

Ik neem zaterdag de Ultrazoooms niet mee, heb het een beetje gehad met het gesjouw van die dingen en Democles die met mij meerijdt heeft ook de nodige kuubs aan bananendozen.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door dre »

Een dagje alleen luisteren en vervelen is ook niet verkeerd!
Gebruikersavatar
Rudy_h
Ook commercieel actief
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
Locatie: Groningen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Rudy_h »

In post #2 het voorlopige luisterschemaatje

Rudy
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Henkjan »

kunnen deze nog in t schema er bij? niet te vroeg of laat graag
Henkjan schreef:
op speciaal verzoek van Ytzen ;) neem ik de OOOB's mee.

heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
Jerry
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 10 nov 2017, 14:50
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Jerry »

Ik had aangegeven dat ik achtergrond kan geven bij het ontwerp van het systeem.
Jerry schreef:
Ook kan ik wat achtergrond geven bij het systeem, mocht daar ruimte en belangstelling voor zijn. Ik zal dan ingaan op luidsprekerimpedantie, de effecten daarvan, wat een versterker met een hoogohmige uitgang daarmee doet, nog wat andere ontwerpkeuzen en de de rol van DSP binnen het systeem.
Ik wilde wat achtergrond geven bij de invloed van impedanties en bij de soms wat onconventionele keuzes voor: current-drive, actieve filters, gesloten boxen, DSP als voorversterker, luidsprekeropstelling i.c.m. ruimtecorrectie (DRC).

Is daar belangstelling en ruimte in het programma voor?
Gebruikersavatar
Rudy_h
Ook commercieel actief
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 0:51
Locatie: Groningen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Rudy_h »

Henkjan schreef:
kunnen deze nog in t schema er bij? niet te vroeg of laat graag
Henkjan schreef:
op speciaal verzoek van Ytzen ;) neem ik de OOOB's mee.

heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
OOOB's er tussen gezet. Er zijn een aantal buizen(/bananen)-bakken aanwezig.
Jerry schreef:
Ik had aangegeven dat ik achtergrond kan geven bij het ontwerp van het systeem.
Jerry schreef:
Ook kan ik wat achtergrond geven bij het systeem, mocht daar ruimte en belangstelling voor zijn. Ik zal dan ingaan op luidsprekerimpedantie, de effecten daarvan, wat een versterker met een hoogohmige uitgang daarmee doet, nog wat andere ontwerpkeuzen en de de rol van DSP binnen het systeem.
Ik wilde wat achtergrond geven bij de invloed van impedanties en bij de soms wat onconventionele keuzes voor: current-drive, actieve filters, gesloten boxen, DSP als voorversterker, luidsprekeropstelling i.c.m. ruimtecorrectie (DRC).

Is daar belangstelling en ruimte in het programma voor?
Ik heb je er wat meer ruimte gegeven, zou je het meten dan 's morgens om 10.00 kunnen doen, scheelt je 's middag tijd en stil is het dan ook niet.....
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Zweitse »

Zweitse schreef:
Ik zal kijken of ik een setje speakers (Walt/ScaMo15 kloon) en een versterker (LM4780 eindversterker) kan meenemen.
Wil mijn setje ook opnemen in het schema.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door Henkjan »

Rudy_h schreef:
Henkjan schreef:
kunnen deze nog in t schema er bij? niet te vroeg of laat graag
Henkjan schreef:
op speciaal verzoek van Ytzen ;) neem ik de OOOB's mee.

heeft er iemand nog een mooie buizenversterker?
OOOB's er tussen gezet. Er zijn een aantal buizen(/bananen)-bakken aanwezig.
....
bedankt.

wat voor bronnen zijn er behalve jouw streamer?

is er een CD speler? SACD? LP's?
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Bericht door democles »

wat voor bronnen zijn er behalve jouw streamer?
:rofl: :rofl: :rofl:
Bijlagen
46beaa255cbe04d597fc79cdc79e7574f2dde6bd.jpg
does speelt.JPG
fbstijvebeeldje01.jpg
images.jpg
images.jpg (7.59 KiB) 581 keer bekeken
index.jpg
index.jpg (5.51 KiB) 581 keer bekeken
j.jpg
j.jpg (5.34 KiB) 581 keer bekeken
geit_1.jpg
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”