Hier jouw sim in Vituixcad, maar dan met Rms/Cms aangepast zoals voorgesteld. Overeenkomstig het resultaat van WinISD, en ziet er mij ook aannemelijk uit : Een klein stapje verder, nu de bafflestep erbij simmen. Weet niet wat je precies voor ogen hebt; heb een paar posts terug een baffle van 60x27cm gezien. Die dus maar gepakt, en in full space neergezet. (Mind you, dat is in jouw geval waarschijnlijk GEEN goede weerspiegeling van wat je gaat doen. Je kast gaat waarschijnlijk op de grond/tafel staan ? Misschien is het dan beter om de onderzijde te gaan beschouwen als een soort oneindig klankbord...). Dat ziet er dan zó uit: Nóg een stapje : nu je eigen filtervoorstel erop. Dat was 1,5mH, 3,3uF, 5,6ohm. Ziet er zó uit, en lijkt me niet wat je bedoeling was : Vergroot je C tienmaal (33uF), en verlaag R tot 3,9ohm, en je krijgt iets veel netters, als onderstaand plaatje. Again mind you : op basis van een bafflestep, die niet lekker klopt met jouw situatie. Je hebt zelf waarschijnlijk een stuk meer geduld, en inzicht in je eigen situatie, om tot iets netters te komen dan mijn eigen voorstel hier
[EDIT] Het zal wel duidelijk zijn, maar : in alle responses is de response van de Tangband zelf nog NIET opgenomen ! Ik neem aan dat ten minste 1 of twee van Wouter's filtertakken, juist voor nukken in die respons corrigeren.... Het ging mij hier even puur over bafflestep en een juiste sim in Vituixcad.