Het werkt!!!!!!!!!!!!!!!
Geen brom of andere bijgeluiden
Moderator: Beheerdersteam
Jij ook nog hardstikke bedankt Anne ,Ah!buis schreef:En demo blij, hij heeft de wedstrijd gewonnen, is de eerste
![]()
In ieder mooi dat het goed werkt en ook goed in elkaar gestoken![]()
Anne
De 6N1P is geen ECC88, een stuk minder steil ! En de 6N2P is bijna een ECC83Bert61 schreef:Demo ik zit in je schema te kijken daar vind ik de 6N1P en de 6N2P
Is weer gelijk aan de ecc83 en ECC88
Waarom heb je deze buizen uit gekozen![]()
![]()
Van de GU50 snap ik Demo maar niet waarom geen ECC99 of de Russiche variant zoals ik de KT88 PP UL versterker
Wat, gezien het gewicht van zo'n liefje, best uniek isBert61 schreef:![]()
Er zit weer beweging in