Mooie versterker......!!
Moderator: Beheerdersteam
Mooie versterker......!!
Zou een zo mooie versterker ook nog beter klinken?
https://www.hifi.nl/artikel/26843/Revie ... erker.html
De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
https://www.hifi.nl/artikel/26843/Revie ... erker.html
De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
Re: Mooie versterker......!!
Tja, mijn vakantie geld is ook niet voldoende, maar goed ook wel erg mooi om van te genieten.
Ik begin dan wel een beetje te kwijlen, en dat is heel gevaarlijk.

Maar als ik het vergelijk met een AN M10 , is dit nog een koopje.
https://www.dagogo.com/audio-note-m10-s ... er-review/
En dan heb je nog alleen maar de voortrap.........!!
Ik begin dan wel een beetje te kwijlen, en dat is heel gevaarlijk.
Maar als ik het vergelijk met een AN M10 , is dit nog een koopje.
https://www.dagogo.com/audio-note-m10-s ... er-review/
En dan heb je nog alleen maar de voortrap.........!!
Re: Mooie versterker......!!
Goeie vraaghannesie schreef:Zou een zo mooie versterker ook nog beter klinken?
De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
Re: Mooie versterker......!!
Modushop heeft zulke grote dozen gewoon in voorraad voor je zelfbouwversterker. 
https://www.modushop.cz/1NPS05PB-5u-rac ... ibrny.html
https://www.modushop.cz/1NPS05PB-5u-rac ... ibrny.html
Re: Mooie versterker......!!
Het nadeel van de Modushop dozen, esthetisch gezien, is dat zij een zichtbare en niet hoogwaardige bevestiging van het frontpaneel hebben. Maar als je er een aantal besteld kun je de doos wel in China laten maken voor 100 Euro of minder.
edit:
Voorbeeld: https://nl.aliexpress.com/item/QUEENWAY ... 2e0ePNSpCR
Nadeel voor de amateur zijn de hoge verzendkosten.
edit:
Voorbeeld: https://nl.aliexpress.com/item/QUEENWAY ... 2e0ePNSpCR
Nadeel voor de amateur zijn de hoge verzendkosten.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Mooie versterker......!!
Kun je altijd je frontplaat bij "front panel designer" laten maken
Re: Mooie versterker......!!
ja als DHL aan de deur belt doet dat zeer en is het plezier meteen weg
Trafo uit China was meteen net zo duur als van AE met een verschil , De kwaliteit..
Trafo uit China was meteen net zo duur als van AE met een verschil , De kwaliteit..
