Mooie versterker......!!

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Mooie versterker......!!

Bericht door hannesie »

Zou een zo mooie versterker ook nog beter klinken?
z3.JPG
https://www.hifi.nl/artikel/26843/Revie ... erker.html
z1.JPG
z2.JPG
De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door OpaBert »

:shock: Ehm 23650€
Vnd het nu een stuk minder mooi
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door hannesie »

z4.JPG
Tja, mijn vakantie geld is ook niet voldoende, maar goed ook wel erg mooi om van te genieten.

Ik begin dan wel een beetje te kwijlen, en dat is heel gevaarlijk. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Maar als ik het vergelijk met een AN M10 , is dit nog een koopje. :rofl:

https://www.dagogo.com/audio-note-m10-s ... er-review/

En dan heb je nog alleen maar de voortrap.........!!
an.JPG
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door Pjotr »

hannesie schreef:
Zou een zo mooie versterker ook nog beter klinken?

De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
Goeie vraag :D Kan mij niet onttrekken aan de indruk dat veel liefhebbers grotendeels met hun ogen luisteren en kopen :lol: Maar een onoverzichtelijk zootje optisch gezien, kan uitstekend klinken. Dat mooie uiterlijk dient een geheel ander doel dan hoe het klinkt.
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door Chocomel »

Modushop heeft zulke grote dozen gewoon in voorraad voor je zelfbouwversterker. :lol:
https://www.modushop.cz/1NPS05PB-5u-rac ... ibrny.html
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door John P »

Het nadeel van de Modushop dozen, esthetisch gezien, is dat zij een zichtbare en niet hoogwaardige bevestiging van het frontpaneel hebben. Maar als je er een aantal besteld kun je de doos wel in China laten maken voor 100 Euro of minder.
edit:
Voorbeeld: https://nl.aliexpress.com/item/QUEENWAY ... 2e0ePNSpCR
Nadeel voor de amateur zijn de hoge verzendkosten.
Gebruikersavatar
ronnydepony
Berichten: 1163
Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
Locatie: Lichtervelde (B)

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door ronnydepony »

Kun je altijd je frontplaat bij "front panel designer" laten maken
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Mooie versterker......!!

Bericht door OpaBert »

ja als DHL aan de deur belt doet dat zeer en is het plezier meteen weg
Trafo uit China was meteen net zo duur als van AE met een verschil , De kwaliteit..
Plaats reactie