En de diodes en +in van de opa's niet aan +5V maar Vref bij de ontbrekende diode !ronnydepony schreef:Oeps, deze weerstand en diode vergeten:
Anne
Moderator: Beheerdersteam
En de diodes en +in van de opa's niet aan +5V maar Vref bij de ontbrekende diode !ronnydepony schreef:Oeps, deze weerstand en diode vergeten:
Ik denk dat het leuker is als het universeel is dusronnydepony schreef:Kleine update:
op de zijkant met kroonstenen zoals gevraagd.
Transistoren aangepast.
Alleen blijft de vraag, wat is de bedoeling ?
Hiermee bedoel ik, wordt dit een universele print of enkel voor Bert ?
Kwestie om te weten welke voeding ik moet gebruiken; indien universeel grotere condensatoren en indien enkel voor Bert kleinere condensatoren omdat het dan uit de stroombron gevoed wordt.
print.png
Als 't echt universeel moet dan beter een printje zoals ik liet zien, kan een stuk af en is dan ook te gebruiken voor mono.Bert61 schreef:Ik denk dat het leuker is als het universeel is dusronnydepony schreef:Alleen blijft de vraag, wat is de bedoeling ?
Hiermee bedoel ik, wordt dit een universele print of enkel voor Bert ?
Volgens de print die ik heb zit een kontakt van het relais aan gnd Ronny.ronnydepony schreef:OK, OK, laat ons eerst het printje ontwerpen en dan kunnen we extra's toevoegen zoals fastons enz...
Klopt dit dat het contact van het relais aan massa ligt ?
Ik veronderstel dat het relais gevoed wordt via de 5V ?
schemaVoe.png
Kan een ieder zelf bepalen wat er op komt,mijn ideeFastons erop geplaatst en ze staan op 5mm afstand zodat er ook kroonsteentjes kunnen op geplaatst worden.
Laat de faststone maar zitten,Bert heeft meer aan een goede beschrijving van de componenten op de print.Het staat allemaal redelijk dicht tegen elkaar dus zowel benaming als waarde componenten erop plaatsen is moeilijk, we zullen hier moeten kiezen.