Ja Anne
Eerste al weer bedankt
Begrepen van ludo dat er wat verschillen zijn
Komt dat het schema met kicad is getekend
En de print met Sprint en daarom klopt de nummering en behuizingen niet
Maar hij is weer flink vooruit gegaan met heen en weer praten tussen Arduino en de PC
Het gaat goed vooruit emailleerde hij me
En

er komt een andere print .
Voor mij was dit een zware oefening , meer een zware bevalling.
Ga dat niet weer doen

Die starre houding is funest voor me Dat ga ik niet weer doen .
We wachten gewoon nog wat
Ondertussen Buisvoet gaten Maken en op een plaat schroeven
Heb een mooie vurenhouten Wijnkist waar 3 flessen in gezeten hebben met een schuifdeksel
Daar ga ik de buizen tester in bouwen