Ik heb ze niet gehoord , Zat geparkeerd bij Tony zijn spullen
Het was altijd een speeltje van de rijkeren
Dus wel jammer dat ik het gemist heb.
Moderator: Beheerdersteam
Het geluid.PimDriessen schreef:Beste Forum Leden,hannesie schreef:IMG_20180610_163929069.jpgook leuk.
Magnetostaat.
Wat maakt deze Magnetostaat zo appart?.
Groet,
Pim
En zelf geklust....pappaleo schreef:Het geluid.PimDriessen schreef:Beste Forum Leden,hannesie schreef:IMG_20180610_163929069.jpgook leuk.
Magnetostaat.
Groet,
Pim
Door wie, en wat is er aan geklust?.Pjotr schreef:En zelf geklust....pappaleo schreef:Het geluid.PimDriessen schreef:Beste Forum Leden,
Groet,
Pim
Moet ik de muziek ook nog even nazingen?FR_Aad schreef:Lees het gelijk even voor
Dank je Bert, Ben bekend met beide systemen, het ging me om de Breda versie die werd gepresenteerd.Bert61 schreef:Staat op Wiki een heel stuk uitleg over magnetostaten en elektrostaten Pim
Ik heb ze niet gehoord , Zat geparkeerd bij Tony zijn spullen![]()
Het was altijd een speeltje van de rijkeren![]()
Dus wel jammer dat ik het gemist heb.
hehe meteen de beste video met Joppe aan het bierhannesie schreef:
Dit is ongeveer de stand van zaken wat wij hebben gehoord.
Dezelfde versterker in de kleine ruimte, en in de ruimte 1 stond er een Marantz set van Tony.
DIY
https://www.youtube.com/watch?v=rxystX2YONs
Geenius schreef:Ter info: mijn Marantz PM-6006 versterker doet 45 watt in 8 ohm en 60 watt in 4 ohm. Het ging inderdaad prima met de magnetostaten op hogere volumes. Mijn versterker was na afloop wel behoorlijk warm (bijna heet te noemen), maar hij doet het nog.
Niets in het bijzonder. Deze is niet gemodificeerd of zo.Pjotr schreef:P.s. Wat was er nou eigenlijk zou bijzonder aan die Marantz? Dat heb ik even gemist.
Vanmiddag opgehaald, waarbij ik vriendelijk werd ontvangen. Ze liet me ook een coaxiaal interlink zien, zwart, vrij lang, maar die was dus niet van mij. Dus als iemand nog wat kwijt is...jeroen_d schreef:Microfoonstandaard is gelukkig door de beheerders gevonden