Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Shutdown98
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
Locatie: Zutphen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shutdown98 »

Ik kom ook.

Kan mijn Soekris dual mono dam1121 meenemen als er ergens behoefte aan een mooie bron is.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door cve »

dre schreef:
Ik heb niets........
Hoezo niet? Nou ja, dan kun je mij helpen sjouwen. :mrgreen:
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door molekuul »

Wowly schreef:
Heren als ik wat minder reageer; ik ben erg druk met een stuk tuin wat ik langs mijn huis heb aangeschaft (grondwerk, meetwerk, bestrating en noem maar op). Mocht je directe vragen aan me hebben; stuur ze ff via PM ok?
Thuis werken? :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door dre »

cve schreef:
dre schreef:
Ik heb niets........
Hoezo niet? Nou ja, dan kun je mij helpen sjouwen. :mrgreen:
Dat is goed!
Hoe laat kom je?
Dan kan ik er rekening mee houden. :mrgreen:

Ik neem trouwens 2 gasten mee.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shadow »

Co ik heb een plateau wagen bij hoor, tot 300kg...
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door cve »

Shadow schreef:
Co ik heb een plateau wagen bij hoor, tot 300kg...
Dat is helemaal super! Dan kan Dre lekker luieren. :lol:
Deze week komt de tweede trafo uit Polen binnen. Zaterdag er even in knutselen. De ombouw is dan nog niet gereed maar voor het geluid maakt dat niets uit. Wel voor het gewicht. :mrgreen: :mrgreen:

Colos
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door m_cruiser »

"ik kom ook"
sorry had het codewoord niet gebruikt...
Wat is het nieuwe adres ook al weer?
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Geenius »

Ik wil er ook graag bij zijn, inclusief het eten :)

Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door gervenja »

Geenius schreef:
Ik wil er ook graag bij zijn, inclusief het eten :)

Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.

Twenty-Five_26.jpg
Zien er erg mooi uit Toni.
Is er een mogelijkheid om ze in Breda eens aan mijn systeem te hangen?
ben erg nieuwsgierig hier naar.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Henkjan »

zo, flink wat spullen. ik tel 21 mensen die wat meenemen waar dik 10 complete sets mee samen te stellen zijn!
Hannesie Android Streamer
John P Coax monitoren
DS23man Ultrazoom icm nieuwe Hypex FA503 Amp
Henkjan Actieve PC-speakers met kleine T_amp achtige dsp/versterker
Shadow Viech speakers met versterker en evt Bron, yamaha streamer en 4 g wifi hotspot
Sander1238 Vloerstaander met focal, Seas en Eton
Jeroen Set van Daudio met MFB Subs + Meetworkshop!!!
cve ExtremA (enb bijbehorende hernia), pre-amp (relaixed en prelude combi)
Bert61 Buizenversterker
WrineX PLanar magnetic luidsprekers
Kappa 7 Daphile server en dsd DAC
Deduikertjes Streamer, De loden luidsprekers Pass DCB1 in een eigen variatie, Naar JLH1996 30W klasse A
Motoindo twee Little/one's
Meanman tweeweg speakers (gesloten bas en open BG20) inclusief de nodige versterkers
Daniel Simpelere Pearl
Vinculum 3-D printers om LIVE te printen!!
Miniwatt Als ik hem af krijg ("bijna klaar"...) wil ik mijn buizen voorversterker meenemen.
GerardJ netwerkspeler op basis van een NOS DAC
Gervenja Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218, Oh ja en een cd speler.
Shutdown98 Soekris dual mono dam1121
Geenius de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door sander1238 »

Henkjan schreef:
zo, flink wat spullen. ik tel 21 mensen die wat meenemen waar dik 10 complete sets mee samen te stellen zijn!
Hannesie Android Streamer
John P Coax monitoren
DS23man Ultrazoom icm nieuwe Hypex FA503 Amp
Henkjan Actieve PC-speakers met kleine T_amp achtige dsp/versterker
Shadow Viech speakers met versterker en evt Bron, yamaha streamer en 4 g wifi hotspot
Sander1238 Vloerstaander met focal, Seas en Eton
Jeroen Set van Daudio met MFB Subs + Meetworkshop!!!
cve ExtremA (enb bijbehorende hernia), pre-amp (relaixed en prelude combi)
Bert61 Buizenversterker
WrineX PLanar magnetic luidsprekers
Kappa 7 Daphile server en dsd DAC
Deduikertjes Streamer, De loden luidsprekers Pass DCB1 in een eigen variatie, Naar JLH1996 30W klasse A
Motoindo twee Little/one's
Meanman tweeweg speakers (gesloten bas en open BG20) inclusief de nodige versterkers
Daniel Simpelere Pearl
Vinculum 3-D printers om LIVE te printen!!
Miniwatt Als ik hem af krijg ("bijna klaar"...) wil ik mijn buizen voorversterker meenemen.
GerardJ netwerkspeler op basis van een NOS DAC
Gervenja Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218, Oh ja en een cd speler.
Shutdown98 Soekris dual mono dam1121
Geenius de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005
Mocht he te weinig versterkers hebben dan kan ik mijn CA amp met de Nelson pass B1 ook meenemen, heb alleen geen bron.
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Geenius »

gervenja schreef:
Geenius schreef:
Ik wil er ook graag bij zijn, inclusief het eten :)

Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.

Twenty-Five_26.jpg
Zien er erg mooi uit Tony.
Is er een mogelijkheid om ze in Breda eens aan mijn systeem te hangen?
ben erg nieuwsgierig hier naar.
Prima, geen probleem.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door knuisje »

Ik neem nog mijn GU50 SE buizenbak mee.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shadow »

Mijn CA komt dus ook mee :rock:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door FR_Aad »

Als we net als vorige keer buiten willen eten hebben we wel wat geluk nodig. De weersverwachting is niet goed. :(
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shadow »

En anders in de grote zaal heej, tafels genoeg...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Wowly »

Ik heb net de inschrijvingslijst bijgewerkt en we zitten al op 51 met Tony erbij :shock: :D
Mocht je naam er niet tussen staan PM me eventjes.

Vandaag uitgebreid met de pizzaman (antonio's pizzalijn) gesproken, maar we kunnen ook dit jaar voor 5 euro een medium pizza bestellen (normale maat, geen kleintje, geen erg grote). Je kunt als je weet dát je er een gaat bestellen alvast op de site checken welke je wil. Mocht je al weten dat je pizza wil is het handig als je tegelijkertijd met de bijdrage voor de luisterdag ook je pizza betaald. Scheelt me weer een boel gedoe later.
Mocht het slecht weer zijn; er is meer dan genoeg ruimte in de grote ruimte om met zijn allen samen te eten ipv buiten. Zou wel de eerste keer zijn dat we binnen moeten eten trouwens! We zien wel wat het weer doet hahaha.

Ik ga dadelijk samen met HJ proberen een opzetje te maken, hoewel ik idd een voorstander ben van ad-hoc-plaatsingen. Wie het eerst komt die het eerst maalt zullen we maar zeggen; dan is iedereen lekker vroeg aanwezig met zijn spulletjes :mrgreen:

Keep yall posted! Kan haast niet wachten tot zondag zeg!
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door johan283 »

klinkt weer goed
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door asterduc »

dat ziet er alvast een mooi aanbod uit, ik baal echt om er niet bij te kunnen zijn!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Barry2001 »

Super allemaal mensen, wordt een mooie dag zondag :rock:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door pappaleo »

Barry2001 schreef:
Super allemaal mensen, wordt een mooie dag zondag :rock:
Nou......
Screenshot_20180606-230850__01.jpg
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door hannesie »

sander1238 schreef:
Henkjan schreef:
zo, flink wat spullen. ik tel 21 mensen die wat meenemen waar dik 10 complete sets mee samen te stellen zijn!
Hannesie Android Streamer

Gervenja Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218, Oh ja en een cd speler.
Shutdown98 Soekris dual mono dam1121
Geenius de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005
Mocht he te weinig versterkers hebben dan kan ik mijn CA amp met de Nelson pass B1 ook meenemen, heb alleen geen bron.
Ik heb een speler en schijf met 1,25 Tb aan muziek bij mij, en ook de Vortexbox komt wel mee.
Voor GerardJ en voor jou is er dan ook, en voor anderen is er wat te koppelen.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 07 jun 2018, 0:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Pjotr »

Wowly schreef:
Ik heb net de inschrijvingslijst bijgewerkt en we zitten al op 51 met Tony erbij :shock: :D
Mocht je naam er niet tussen staan PM me eventjes.

Vandaag uitgebreid met de pizzaman (antonio's pizzalijn) gesproken, maar we kunnen ook dit jaar voor 5 euro een medium pizza bestellen (normale maat, geen kleintje, geen erg grote). Je kunt als je weet dát je er een gaat bestellen alvast op de site checken welke je wil. Mocht je al weten dat je pizza wil is het handig als je tegelijkertijd met de bijdrage voor de luisterdag ook je pizza betaald. Scheelt me weer een boel gedoe later.
Mocht het slecht weer zijn; er is meer dan genoeg ruimte in de grote ruimte om met zijn allen samen te eten ipv buiten. Zou wel de eerste keer zijn dat we binnen moeten eten trouwens! We zien wel wat het weer doet hahaha.

Ik ga dadelijk samen met HJ proberen een opzetje te maken, hoewel ik idd een voorstander ben van ad-hoc-plaatsingen. Wie het eerst komt die het eerst maalt zullen we maar zeggen; dan is iedereen lekker vroeg aanwezig met zijn spulletjes :mrgreen:

Keep yall posted! Kan haast niet wachten tot zondag zeg!
Helemaal top Jan. En geweldig dat de pizzaroulette in ere is gehouden :rock: Bestellen wat je wil kun je wel doen, maar maakt eigenlijk niet uit. Je krijgt toch gewoon een ronde, wat er op zit blijft een verrassing :lol: En is het een idee om zelf een paar redelijke flesjes wijn in te kopen van te voren?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Wowly »

Tsja ik weet het niet of dat kan, denk van welk eigenlijk. Maar moeten jullie niet nog naar huis toe rijden dan? Ik wil het best vragen aan de beheerster.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Pjotr »

Uiteraard gaan we weer naar huis Jan! :mrgreen: Mwah, 1 glas de man moet kunnen bij het eten. Er wordt tenslotte ook bier/pils geserveerd. Glaasje Chianti of zo is altijd wel lekker er bij.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”