Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
Shutdown98
- Berichten: 228
- Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
- Locatie: Zutphen
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik kom ook.
Kan mijn Soekris dual mono dam1121 meenemen als er ergens behoefte aan een mooie bron is.
Kan mijn Soekris dual mono dam1121 meenemen als er ergens behoefte aan een mooie bron is.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Hoezo niet? Nou ja, dan kun je mij helpen sjouwen.dre schreef:Ik heb niets........
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Thuis werken?Wowly schreef:Heren als ik wat minder reageer; ik ben erg druk met een stuk tuin wat ik langs mijn huis heb aangeschaft (grondwerk, meetwerk, bestrating en noem maar op). Mocht je directe vragen aan me hebben; stuur ze ff via PM ok?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Dat is goed!cve schreef:Hoezo niet? Nou ja, dan kun je mij helpen sjouwen.dre schreef:Ik heb niets........
Hoe laat kom je?
Dan kan ik er rekening mee houden.
Ik neem trouwens 2 gasten mee.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Co ik heb een plateau wagen bij hoor, tot 300kg...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Dat is helemaal super! Dan kan Dre lekker luieren.Shadow schreef:Co ik heb een plateau wagen bij hoor, tot 300kg...
Deze week komt de tweede trafo uit Polen binnen. Zaterdag er even in knutselen. De ombouw is dan nog niet gereed maar voor het geluid maakt dat niets uit. Wel voor het gewicht.
Colos
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
"ik kom ook"
sorry had het codewoord niet gebruikt...
Wat is het nieuwe adres ook al weer?
sorry had het codewoord niet gebruikt...
Wat is het nieuwe adres ook al weer?
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik wil er ook graag bij zijn, inclusief het eten
Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Zien er erg mooi uit Toni.Geenius schreef:Ik wil er ook graag bij zijn, inclusief het eten![]()
Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
Is er een mogelijkheid om ze in Breda eens aan mijn systeem te hangen?
ben erg nieuwsgierig hier naar.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
zo, flink wat spullen. ik tel 21 mensen die wat meenemen waar dik 10 complete sets mee samen te stellen zijn!
Hannesie Android Streamer
John P Coax monitoren
DS23man Ultrazoom icm nieuwe Hypex FA503 Amp
Henkjan Actieve PC-speakers met kleine T_amp achtige dsp/versterker
Shadow Viech speakers met versterker en evt Bron, yamaha streamer en 4 g wifi hotspot
Sander1238 Vloerstaander met focal, Seas en Eton
Jeroen Set van Daudio met MFB Subs + Meetworkshop!!!
cve ExtremA (enb bijbehorende hernia), pre-amp (relaixed en prelude combi)
Bert61 Buizenversterker
WrineX PLanar magnetic luidsprekers
Kappa 7 Daphile server en dsd DAC
Deduikertjes Streamer, De loden luidsprekers Pass DCB1 in een eigen variatie, Naar JLH1996 30W klasse A
Motoindo twee Little/one's
Meanman tweeweg speakers (gesloten bas en open BG20) inclusief de nodige versterkers
Daniel Simpelere Pearl
Vinculum 3-D printers om LIVE te printen!!
Miniwatt Als ik hem af krijg ("bijna klaar"...) wil ik mijn buizen voorversterker meenemen.
GerardJ netwerkspeler op basis van een NOS DAC
Gervenja Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218, Oh ja en een cd speler.
Shutdown98 Soekris dual mono dam1121
Geenius de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Mocht he te weinig versterkers hebben dan kan ik mijn CA amp met de Nelson pass B1 ook meenemen, heb alleen geen bron.Henkjan schreef:zo, flink wat spullen. ik tel 21 mensen die wat meenemen waar dik 10 complete sets mee samen te stellen zijn!
Hannesie Android Streamer
John P Coax monitoren
DS23man Ultrazoom icm nieuwe Hypex FA503 Amp
Henkjan Actieve PC-speakers met kleine T_amp achtige dsp/versterker
Shadow Viech speakers met versterker en evt Bron, yamaha streamer en 4 g wifi hotspot
Sander1238 Vloerstaander met focal, Seas en Eton
Jeroen Set van Daudio met MFB Subs + Meetworkshop!!!
cve ExtremA (enb bijbehorende hernia), pre-amp (relaixed en prelude combi)
Bert61 Buizenversterker
WrineX PLanar magnetic luidsprekers
Kappa 7 Daphile server en dsd DAC
Deduikertjes Streamer, De loden luidsprekers Pass DCB1 in een eigen variatie, Naar JLH1996 30W klasse A
Motoindo twee Little/one's
Meanman tweeweg speakers (gesloten bas en open BG20) inclusief de nodige versterkers
Daniel Simpelere Pearl
Vinculum 3-D printers om LIVE te printen!!
Miniwatt Als ik hem af krijg ("bijna klaar"...) wil ik mijn buizen voorversterker meenemen.
GerardJ netwerkspeler op basis van een NOS DAC
Gervenja Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218, Oh ja en een cd speler.
Shutdown98 Soekris dual mono dam1121
Geenius de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Prima, geen probleem.gervenja schreef:Zien er erg mooi uit Tony.Geenius schreef:Ik wil er ook graag bij zijn, inclusief het eten![]()
Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
Is er een mogelijkheid om ze in Breda eens aan mijn systeem te hangen?
ben erg nieuwsgierig hier naar.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik neem nog mijn GU50 SE buizenbak mee.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Mijn CA komt dus ook mee 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Als we net als vorige keer buiten willen eten hebben we wel wat geluk nodig. De weersverwachting is niet goed. 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
En anders in de grote zaal heej, tafels genoeg...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik heb net de inschrijvingslijst bijgewerkt en we zitten al op 51 met Tony erbij
Mocht je naam er niet tussen staan PM me eventjes.
Vandaag uitgebreid met de pizzaman (antonio's pizzalijn) gesproken, maar we kunnen ook dit jaar voor 5 euro een medium pizza bestellen (normale maat, geen kleintje, geen erg grote). Je kunt als je weet dát je er een gaat bestellen alvast op de site checken welke je wil. Mocht je al weten dat je pizza wil is het handig als je tegelijkertijd met de bijdrage voor de luisterdag ook je pizza betaald. Scheelt me weer een boel gedoe later.
Mocht het slecht weer zijn; er is meer dan genoeg ruimte in de grote ruimte om met zijn allen samen te eten ipv buiten. Zou wel de eerste keer zijn dat we binnen moeten eten trouwens! We zien wel wat het weer doet hahaha.
Ik ga dadelijk samen met HJ proberen een opzetje te maken, hoewel ik idd een voorstander ben van ad-hoc-plaatsingen. Wie het eerst komt die het eerst maalt zullen we maar zeggen; dan is iedereen lekker vroeg aanwezig met zijn spulletjes
Keep yall posted! Kan haast niet wachten tot zondag zeg!
Mocht je naam er niet tussen staan PM me eventjes.
Vandaag uitgebreid met de pizzaman (antonio's pizzalijn) gesproken, maar we kunnen ook dit jaar voor 5 euro een medium pizza bestellen (normale maat, geen kleintje, geen erg grote). Je kunt als je weet dát je er een gaat bestellen alvast op de site checken welke je wil. Mocht je al weten dat je pizza wil is het handig als je tegelijkertijd met de bijdrage voor de luisterdag ook je pizza betaald. Scheelt me weer een boel gedoe later.
Mocht het slecht weer zijn; er is meer dan genoeg ruimte in de grote ruimte om met zijn allen samen te eten ipv buiten. Zou wel de eerste keer zijn dat we binnen moeten eten trouwens! We zien wel wat het weer doet hahaha.
Ik ga dadelijk samen met HJ proberen een opzetje te maken, hoewel ik idd een voorstander ben van ad-hoc-plaatsingen. Wie het eerst komt die het eerst maalt zullen we maar zeggen; dan is iedereen lekker vroeg aanwezig met zijn spulletjes
Keep yall posted! Kan haast niet wachten tot zondag zeg!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
klinkt weer goed
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
dat ziet er alvast een mooi aanbod uit, ik baal echt om er niet bij te kunnen zijn!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Super allemaal mensen, wordt een mooie dag zondag 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Nou......Barry2001 schreef:Super allemaal mensen, wordt een mooie dag zondag
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik heb een speler en schijf met 1,25 Tb aan muziek bij mij, en ook de Vortexbox komt wel mee.sander1238 schreef:Mocht he te weinig versterkers hebben dan kan ik mijn CA amp met de Nelson pass B1 ook meenemen, heb alleen geen bron.Henkjan schreef:zo, flink wat spullen. ik tel 21 mensen die wat meenemen waar dik 10 complete sets mee samen te stellen zijn!
Hannesie Android Streamer
Gervenja Garrard 401, mc trafo, TD phono dude, TD Classic three, TD Little Caesar, CT218, Oh ja en een cd speler.
Shutdown98 Soekris dual mono dam1121
Geenius de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005
Voor GerardJ en voor jou is er dan ook, en voor anderen is er wat te koppelen.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 07 jun 2018, 0:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Helemaal top Jan. En geweldig dat de pizzaroulette in ere is gehoudenWowly schreef:Ik heb net de inschrijvingslijst bijgewerkt en we zitten al op 51 met Tony erbij![]()
![]()
Mocht je naam er niet tussen staan PM me eventjes.
Vandaag uitgebreid met de pizzaman (antonio's pizzalijn) gesproken, maar we kunnen ook dit jaar voor 5 euro een medium pizza bestellen (normale maat, geen kleintje, geen erg grote). Je kunt als je weet dát je er een gaat bestellen alvast op de site checken welke je wil. Mocht je al weten dat je pizza wil is het handig als je tegelijkertijd met de bijdrage voor de luisterdag ook je pizza betaald. Scheelt me weer een boel gedoe later.
Mocht het slecht weer zijn; er is meer dan genoeg ruimte in de grote ruimte om met zijn allen samen te eten ipv buiten. Zou wel de eerste keer zijn dat we binnen moeten eten trouwens! We zien wel wat het weer doet hahaha.
Ik ga dadelijk samen met HJ proberen een opzetje te maken, hoewel ik idd een voorstander ben van ad-hoc-plaatsingen. Wie het eerst komt die het eerst maalt zullen we maar zeggen; dan is iedereen lekker vroeg aanwezig met zijn spulletjes![]()
Keep yall posted! Kan haast niet wachten tot zondag zeg!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Tsja ik weet het niet of dat kan, denk van welk eigenlijk. Maar moeten jullie niet nog naar huis toe rijden dan? Ik wil het best vragen aan de beheerster.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Uiteraard gaan we weer naar huis Jan!
Mwah, 1 glas de man moet kunnen bij het eten. Er wordt tenslotte ook bier/pils geserveerd. Glaasje Chianti of zo is altijd wel lekker er bij.
