Ja he. Zeker!Barry2001 schreef:Ziet er goed uit Maikel
Blij mee, kan niet wachten om t spul over te zetten naar de nieuwe print.
Moderator: Beheerdersteam
Ja he. Zeker!Barry2001 schreef:Ziet er goed uit Maikel
Jazeker. Moet de kabeltjes naar t sjöström board iets verlengen maar alle andere kabels lopen veel mooier zo. Met name die vanaf de ringkern trafo.Barry2001 schreef:Mooi! Ik zie nu wat je met die bedrading bedoelde, komt idd mooier uit zo.
Zeker wel, nogmaals hartstikke bedankt. Echt cool Barry.Barry2001 schreef:Eind goed al goed, mooi dat het werkt nu
Hahaha ja precies!ToTo schreef:Kastje dicht en snel de ladder uit de schuur)
Aah thanks Barry.Barry2001 schreef:Geinig om te zien, dat filmpje(deed het niet embedded, link even hersteld). Tsja, nadert het punt dat het allemaal werkt, nog wat inbouwen en dan ben je er. Leuk geworden zo
Dacht ik al maar ben ik wel gerustgesteld. De reg kan max 3 amp leveren en zal nu wel ergens rond de 1,5 A liggen. Ik zal de ingangsspanning nog eens meten. Volgens mij zat ie redelijk in de buurt van de vooraf bepaalde spanning.Barry2001 schreef:hallo Maikel, nee. Warm worden kan 2 oorzaken hebben, de stroom die er gevraagd wordt, en de ingangsspanning. Hoe hoger deze is (houd min 1V AC boven de gewenste DC aan) hoe meer de LT moet dissiperen.
Nope, heb geen cd-speler en de DAC in de Raspberry Pi is 12 bits dus ik ga zometeen 2,5 keer meer resolutie horenhannesie schreef:Heb je dan ook een DAC waar je dan een vergelijking mee kunt maken?
Of eventueel een cd-speler waar een DAC in zit.
Haha. Ja tijd is hier ook een issuehannesie schreef:FF tijd maken zal het grootste probleem zijn.
Zo een eind zwemmen heb ik nog niet eerder gedaan.
Buiten het feit dat het geen lipo maar een LiFePO batterij is klopt het, dit is het houten kistje.hannesie schreef:Zie ik het goed?
doosje met Soekris/SSD /RPI/2 USB sticks/LIPO verzorging van de RPI .
En de pi. Dus voedingen in externe kast en de rest in het houten kistje.En in het andere kastje dan de voeding voor de Soekris?
Middels I2S lijnen. Die wilde ik eerst zo hoppa aansluiten met enkele draadjes, maar ik ga bij nader inzien microfoonkabel gebruiken, waarbij ik de schermen aan aarde leg. Goed idee? Lengte zal ongeveer 8-10cm zijnHoe komt het signaal van de RPI bij de Soekris
Geen van allen. Ik draai raspbian en gebruik mpd als muziekspeler, waarbij ik mpd bitperfect draai.en met wat voor een software ga je het aansturen?
Volumio of Pi CorePlayer, LMS met server?
Doosje precies groot genoeg tochdemocles schreef:Doosje te klein?
Is best een idee maar moet ik even bezinkenZet doosje op pootjes en SSD aan de onderkant van het doosje.
Ok dan moet ik de constructie gaan maken dat de SSD met horizontale afstandbusjes wordt ondersteund. Wel wat meer werk maar ben toch al een jaar bezigZou de SSD niet zomaar op de dac zetten.