RCA brug, tips?
Moderator: Beheerdersteam
RCA brug, tips?
Voor mijn zelfbouw versterker heb ik een brug nodig tussen RCA connectoren.
Nu kan ik gewoon een korte kabel maken met RCA pluggen maar vroeg me af of iemand nog creatievere oplossingen heeft?
Wellicht met een stuk staf of iets dergelijks? Wat zou een geschikt materiaal zijn?
Nu kan ik gewoon een korte kabel maken met RCA pluggen maar vroeg me af of iemand nog creatievere oplossingen heeft?
Wellicht met een stuk staf of iets dergelijks? Wat zou een geschikt materiaal zijn?
- sterremuur
- Berichten: 174
- Lid geworden op: di 15 mei 2007, 15:36
- Locatie: Haren Gn.
- Contacteer:
Re: RCA brug, tips?
Bijvoorbeeld messingstaf 3mm
https://www.rc-point.nl/index.php?item= ... m--l1000mm
Goud mag natuurlijk ook.
https://www.rc-point.nl/index.php?item= ... m--l1000mm
Goud mag natuurlijk ook.
Re: RCA brug, tips?
Had idd ook naar messing gekeken bij de bouwmarkt. Massieve staf van 4mm, moet wel iets van te maken zijn.
Dan verbind ik waar ik normaal de mantel voor gebruik intern gewoon door?
Dan verbind ik waar ik normaal de mantel voor gebruik intern gewoon door?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: RCA brug, tips?
Ja, zolang je ‘m daar maar niet aan de kast (chassis) legt.knubbe schreef:Dan verbind ik waar ik normaal de mantel voor gebruik intern gewoon door?
Re: RCA brug, tips?
Toggle switch is idd ook een optie maar ik ga voor op zoek naar messing staf 
Bedankt heren
Bedankt heren
- sterremuur
- Berichten: 174
- Lid geworden op: di 15 mei 2007, 15:36
- Locatie: Haren Gn.
- Contacteer:
Re: RCA brug, tips?
Messing oxideert niet, Koper wordt groen tot zwart op den duur.
Of je moet elke maand met Brasso poetsen.
RCA pennen zijn officieel 3,2mm, dus 4 is te dik.
Of je moet elke maand met Brasso poetsen.
RCA pennen zijn officieel 3,2mm, dus 4 is te dik.
