4.2 V via de Variac. Zelfde beproefde methode als voorheen. Rood en blauw zijn primair.
Enkel dat rood en blauw omgedraaid werden gebruikt. Dus rood naar de anode en blauw naar de voeding. Maar he, anders krijg je een grote peeep. De draaddikte is ook anders.
grijs en zwart zijn dik. blauw en rood flinterdun. Maar zo waren ze aangesloten en speelden ze in de KT7
Maar meer het google resultaat van 3V 9054 508 02
Het plaatje is identiek en dan herken je ook het grundig logo.
BV 9054-508.02 ELL80/2xEl95 is een google resultaat voor een verkoop van identieke transformatoren. Het Duitse resultaat is ( wellicht logischerwijs) de bron ;
https://www.ebay.de/itm/2x-Grundig-Ausg ... rmvSB=true
Waarmee dus inderdaad niet gezegd is dat die informatie klopt... (...)
Maar in mijn KT7 hadden deze ugtjes al bewezen daar eigenlijk niet echt geschikt voor te wezen toch? Zijn er nu dus ook uit verwijderd. Maar deze ugtjes moet toch ergens goed voor zijn geweest ?
Ah Buis, waar moet ik kijken in het schema ?
Ik snap ook niet hoe een ugt met 4 draadjes 2 x el95 moet voeden...
Ik hoop enkel nog te achterhalen waar deze ugtjes werkelijk voor bedoeld waren. En ik zweer bij ehr, al mijn buizenbakken dat ik ehr niet snel meer dezelfde vraag zal stellen.
Die hebben immers voor de rest originele ugts.
SPOILER!! NIET VERDER LEZEN!!!
(Oops, neu, ik heb ook nog die chinese knollen, groter dan de flipsen wt22etc, met meerdere aansluitmogelijkheden, en dat ging toen heel hard brommen in een LA214 tot een eindbuis eruitvloog. (hetwelk natuurlijk ook best wel de buis zelf kon zijn die de pil van Drion tot zich had genomen...) Ik heb de aansluitmail erbij. en de sticker erop, maar dat is voor de

volgende aflevering van "welke ugt hebben we nu in (T^&%*(%*^)naam ??" Maar die heeft label, afkomst en ik hoop daarmee dit topic in de voorzienbare toekomst toch nog zacht te landen
Ok de pica's. Echt niet makkelijk te lezen. En nog moeilijker op de gevoelige plaat vast te leggen...