Ik ben op de achtergrond al een hele tijd met 't dinkie bezig, maar aangezien ik weinig tijd heb door de weeks ben ik meestal op het weekend aangewezen. Vaak wordt dat ook niet veel ivm andere verplichtingen, verwacht dat dat wel herkenbaar is haha!
De foto's zijn dus al een aantal weken oud, maar dat mag de pret niet drukken
Ik ben er nog niet uit of de populieren of de hardhouten voorbaffle wordt gebruikt. Ook moet ik nog uitzoeken welke type wax/oil/beits/lak ik ga gebruiken.. Tips?
Vandaag een slag maken om het gat voor de tweeter te fixen voor baffle 1. Dan waarschijnlijk wel weer andere dingen te doen
Het is niet uit te maken uit de foto's denk ik.. Maar ik heb het nog niet verlijmd, maar puur voor het idee even de lijmklemmen gezet!
