Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Op voorwaarde dat we een moment van rust en concentratie kunnen creëren, wil ik wel een extra ncore versterker meenemen zodat we er eentje met en zonder SR blue fuse voor de voeding hebben. Dan kunnen we daar een half uurtje voor uittrekken om het verschil te beluisteren.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik laat mij graag verrassen, afgelopen avond AVMN met Audio Note ook zo een vreemde ervaring gehad met het wisselen van een voedingskabel bij een draaitafel.
Was toch ook heel opmerkelijk om te ervaren, ik had even niet opgelet wat er gebeurde, en vroeg wat er nu was veranderd, en toen bleek het dat de draaitafel een ander snoertje had gekregen uit het stopcontact.

Het had wel een heel ander karakter gekregen.
Was toch ook heel opmerkelijk om te ervaren, ik had even niet opgelet wat er gebeurde, en vroeg wat er nu was veranderd, en toen bleek het dat de draaitafel een ander snoertje had gekregen uit het stopcontact.
Het had wel een heel ander karakter gekregen.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Ik kom ook.
Groet,
Rene
Groet,
Rene
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Dergelijke voorbeelden roepen meer vraagtekens op dan ze iets bevestigen/aantonen. Is er ook uitgelegd wat er zo anders was? Aan de snoeren dan? Een aardlus b.v. kan zeker bij een DT veel uitmaken. Kost helemaal niks, is gratishannesie schreef:Ik laat mij graag verrassen, afgelopen avond AVMN met Audio Note ook zo een vreemde ervaring gehad met het wisselen van een voedingskabel bij een draaitafel.
Was toch ook heel opmerkelijk om te ervaren, ik had even niet opgelet wat er gebeurde, en vroeg wat er nu was veranderd, en toen bleek het dat de draaitafel een ander snoertje had gekregen uit het stopcontact.![]()
![]()
Het had wel een heel ander karakter gekregen.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Er werd aardig wat gepraat over andere materialen die dan mogelijk als materiaal in het Periodiek systeem stonden, maar er waren nog geen echte resultaten met weerstanden.
Maar het werd wel gesuggereerd, misschien heeft George beter zitten opletten.
Maar het werd wel gesuggereerd, misschien heeft George beter zitten opletten.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Het schijnt dat elementen in de buurt van 180 weer behoorlijk stabiel zouden kunnen zijn...hannesie schreef:....andere materialen die dan mogelijk als materiaal in het Periodiek systeem stonden....
groet,
Aat
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Dat is dus een heel tijdje geleden, en dan met al die nieuwe combi's die men bedenkt, en dan ook nog de overgangsweerstanden die dit ondervind
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
In het geval van 150euri zekeringen denk ik dat je meer te maken hebt met acceptatieweerstanden. Vind het wel een goed idee van Jeroen. Al vind ik wel dat zoiets het zelfbouwgebeuren niet mag hinderen qua tijd. Het gaat zo te zien druk genoeg worden.hannesie schreef:Metallurgisch ben ik niet echt bij de tijd.
![]()
Dat is dus een heel tijdje geleden, en dan met al die nieuwe combi's die men bedenkt, en dan ook nog de overgangsweerstanden die dit ondervind
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Het is wat jaartjes geleden dat ik deze luisterdag bezocht.
Zet me maar weer eens op de lijst.
Zet me maar weer eens op de lijst.
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Volgens mij heb ik je nog nooit op een luisterdag gezien 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Daar kan je zomaar gelijk in hebben. Van 2005-2014 was ik vrij frequent aanwezig. Als ik me niet vergis, begon jouw deelname in 2015.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Dan probeer ik maar eens een afspraak te maken bij een maker (Hannesie . . .) ergens in de komende maanden.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
En je wilt dan komen praten over het weer?albertk schreef:Pet. voor de zoveelste keer is de luisterdag net op een dag dat ik van vakantie terugkom.
Dan probeer ik maar eens een afspraak te maken bij een maker (Hannesie . . .) ergens in de komende maanden.
Is best belangrijk.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Tis wat jaren geleden maar ik kom ook weer eens kijken. Heb alleen niets luisterbaars bij me. Wel zal ik setjes van de LuidsprekerkabelDraagIsolatorDingetjes meenemen uit dit topic.
Ook nog wat restant zelfbouw zaken die ik nog tegenkom tijdens het opruimen. Denk wel dat ik nog 1 van mijn 3D printers mee neem. Denk dat er voor de ZBA'ers nog veel te winnen kan zijn met deze techniek. Bovendien print ik er complete speakerkast(jes) mee (die neem ik dan wel mee). Ook zal ik live wat printen daar.
@Wowly, heb je ergens een tafeltje beschikbaar? Er zitten fans op die blazen, dus geluid maken, dus niet in een luisterruimte lijkt me.
Ook nog wat restant zelfbouw zaken die ik nog tegenkom tijdens het opruimen. Denk wel dat ik nog 1 van mijn 3D printers mee neem. Denk dat er voor de ZBA'ers nog veel te winnen kan zijn met deze techniek. Bovendien print ik er complete speakerkast(jes) mee (die neem ik dan wel mee). Ook zal ik live wat printen daar.
@Wowly, heb je ergens een tafeltje beschikbaar? Er zitten fans op die blazen, dus geluid maken, dus niet in een luisterruimte lijkt me.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Vinculum schreef:..... Bovendien print ik er complete speakerkast(jes) mee (die neem ik dan wel mee).....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
dubbel blind graagjeroen_d schreef:Op voorwaarde dat we een moment van rust en concentratie kunnen creëren, wil ik wel een extra ncore versterker meenemen zodat we er eentje met en zonder SR blue fuse voor de voeding hebben. Dan kunnen we daar een half uurtje voor uittrekken om het verschil te beluisteren.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Sneak preview time!Henkjan schreef:Vinculum schreef:..... Bovendien print ik er complete speakerkast(jes) mee (die neem ik dan wel mee).....je hebt m'n aandacht
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Tafeltje gaan we regelen!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Oh ik neem nog 2 maten mee en daarvan neemt 1 misschien nog een heel klein setje hybride planars mee , mits we die af krijgen voor die tijd 
versterking + bron ook meenemen neem ik aan als je speakers mee neemt ?.... beetje gekke vraag misschien
versterking + bron ook meenemen neem ik aan als je speakers mee neemt ?.... beetje gekke vraag misschien
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Mis ik iets ?? ik heb 27 MEI in mijn agenda staan en dat was dacht ik de datum nadat het verplaatst was? Is het nog eens verplaatst ?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Is dus inderdaad 10 juni geworden.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
ok
komt me beter uit ook nog
dank u !
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik geef me bij deze op, heb helaas zo even niks om mee te nemen...
Gaat er nog iemand vanuit het oosten de kant van Breda op met de auto/trein? Kunnen we samen reizen....
@edit, pb naar Barry!
Gaat er nog iemand vanuit het oosten de kant van Breda op met de auto/trein? Kunnen we samen reizen....
@edit, pb naar Barry!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ik kom ook.
Gr. Hans
Gr. Hans
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Wordt al een aardig lijstje zo. Je mag de Pizzaboer wel gaan inlichten Jan
Zie dat ik mij nog niet heb gemeld
, bij deze dus 
Zie dat ik mij nog niet heb gemeld
