ZBA CA versterkers bouwen

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Mooi!
Pjotr schreef:
Zow, hebben die de hele jerrycan opgezopen :D Die zullen morgen een kater hebben #-o
.
Nee ik maak daar zelf ruitensproeiervloeistof mee, werkt geniaal, 20% in water en een kneep dreft erbij :wink:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Zo genoeg voor vanaaf;
8868753C-E27A-437D-B3C1-7BAE609D6918.jpeg
Alle smd klaar en de eerste trough hole componenten erop.
E7F55F91-C97E-42E8-BF27-144F7B3DCAA2.jpeg
Gezellig samen bezig, zij met een iets ander boutje... :beer:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Ah!buis »

Shadow schreef:
Zo genoeg voor vanaaf;
Afbeelding
Gezellig samen bezig, zij met een iets ander boutje... :beer:
En zingen jullie er ook nog bij ? :lol:
Anne
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Ja;

Oh, the streets of Rome are filled with rubble,
ancient footprints are everywhere.
You could almost think that you're seeing double,
On the cold, dark night on the Spanish Stairs.
Gotta hurry on back to my hotel room,
Where I got me a date with a pretty little girl from Greece.
She promised she'd be there with me,
When I paint my masterpiece.

Oh, the hours we spent, inside the Coliseum.
Dodging lions, and a-wasting time,
oh those mighty kings of the jungle, I could hardly stand to see 'em
Yes it sure has been a long, hard drive.
Train wheels a-running thru the back of my memory,
When I ran on a hilltop following a pack of wild geese,
Someday everything is gonna sound like a rhapsody
When I paint my masterpiece.

Sailing round the world in a dirty gondola,
Oh to be back in the land of, Coca-cola.
Well I left Rome, and landed in Brussels,
On a plane ride so bumpy that I almost cried,
Clergy men in uniform, and young girls pulling mussels,
Everyone was there to greet me when I stepped inside,
Newspaper men eating candy,
Had to be held down by big police.
Someday, its gonna be different,
When I paint my masterpiece.

Ken uw klassiekers :wink:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Barry2001 »

Dylan :bakkie:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Jawohl maar als eerste op de plaat gezet door The Band :wink: (Cahoots)
Mijn helden :goeie: (zowel Dylan als The Band)
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Ah!buis »

Jamaar nee, moet wel in stijl,is "wein weib und gesang" Niks Rome, Wenen ! :x
wwg.jpg
< :idea: > Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door ray5150 »

Misschien heb ik het gemist, maar ik zie 4 stuks CA PCB's.
Ga je iets met actieve versterking doen ?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Nee hoor, in de openingspost leg ik uit dat er 1 samen met een afdac-lb in één kastje komt, de ander als eindbak wordt opgebouwd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Gouden tip Gerhard, dank!
951EA7B6-8596-4373-8F08-F42C867CC9F7.jpeg
:goeie:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door ds23man »

Graag gedaan! :beer:

Hoe denk je dat ik mijn ADAU1777 piggibacks zou hebben kunnen doen? Door de juiste hoek van de bek kun je perfect positioneren.
_DSC2360[1].JPG
Volgende tip, houdt dat ding bij magneten weg. Als ie een beetje gemagnetiseerd is wordt je niet vrolijk, de componenten blijven dan steeds aan de bek hangen......
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Mag L1 ook iets dunner zijn? Ik heb hier 0,8mm spoeltje liggen...
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Pjotr »

Voor die prijs niet anti-magnetisch? :shock: Is toch vrij standaard voor pincetten.

Ja 0,8mm kan ook wel maar is minder stevig. Wel de maten aanhouden 15 wdg op een boortje van 9 mm. Als het goed is veert het dan uit naar 10mm.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

15,5 of 16,5 Peter :lol: ik heb 16,5 gedaan.
C221519D-A1F6-4612-BF87-D965ADEB871E.jpeg
Zo klaar :beer:
Om de stevigheid te compenseren beetje epoxy erop? Of niet doen?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Pjotr »

Shadow schreef:
15,5 of 16,5 Peter :lol: ik heb 16,5 gedaan.

C221519D-A1F6-4612-BF87-D965ADEB871E.jpeg

Zo klaar :beer:
Om de stevigheid te compenseren beetje epoxy erop? Of niet doen?
Dat vraagt om een luistertestje? :mrgreen: Epoxy maakt het wel een stuk steviger en dan kom je denk ik met 16,5 beter uit. Maar pas wel op dan dat je netjes uitkomt dan t.o.v. de soldeergaatjes. Ohw ja, voordat je het spoeltje in de print soldeert, aansluitingen goed schoon krabben met een scherp mesje en voorvertinnen!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Goed op de foto kijken, was reeds gedaan :wink:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Pjotr »

Tot uw orders!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Andersom, ik volg de P&P route :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Pjotr »

O:)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Zo vandaag ondanks alles (zie ‘mekkerdraadje’) toch nog wat gedaan, alle gaten zijn geboord, nu de voor en achterkant eraf en morgen bij het bedrijf brengen die de spanningsbewaker ook voor me gegraveerd heeft.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Vandaag bij de graveur geweest voor het front en de achterplaat, praatje pot gedaan en de man heeft veel verteld over z’n muziekhobby; Rob Roose
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Hoppa;
07A514A1-1BF9-4C3D-92CD-1DE617938762.jpeg
16C70F41-4469-42A3-A5A9-A1D30A8F7E6D.jpeg
:goeie:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Pjotr »

Netjes geworden! Ziet er heel profi uit :goedzo: :proost:
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 25 mei 2018, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door Shadow »

Pjotr schreef:
Netjes geworden! :goedzo: :proost:
En met eervolle vermelding voor P&P :dank:
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac

Bericht door rjmulder »

Strak werk :goedzo:
Plaats reactie