Nee ik maak daar zelf ruitensproeiervloeistof mee, werkt geniaal, 20% in water en een kneep dreft erbijPjotr schreef:Zow, hebben die de hele jerrycan opgezopenDie zullen morgen een kater hebben
![]()
.
ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Mooi!

Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Zo genoeg voor vanaaf;
Alle smd klaar en de eerste trough hole componenten erop.
Gezellig samen bezig, zij met een iets ander boutje...
Alle smd klaar en de eerste trough hole componenten erop.
Gezellig samen bezig, zij met een iets ander boutje...
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Ja;
Oh, the streets of Rome are filled with rubble,
ancient footprints are everywhere.
You could almost think that you're seeing double,
On the cold, dark night on the Spanish Stairs.
Gotta hurry on back to my hotel room,
Where I got me a date with a pretty little girl from Greece.
She promised she'd be there with me,
When I paint my masterpiece.
Oh, the hours we spent, inside the Coliseum.
Dodging lions, and a-wasting time,
oh those mighty kings of the jungle, I could hardly stand to see 'em
Yes it sure has been a long, hard drive.
Train wheels a-running thru the back of my memory,
When I ran on a hilltop following a pack of wild geese,
Someday everything is gonna sound like a rhapsody
When I paint my masterpiece.
Sailing round the world in a dirty gondola,
Oh to be back in the land of, Coca-cola.
Well I left Rome, and landed in Brussels,
On a plane ride so bumpy that I almost cried,
Clergy men in uniform, and young girls pulling mussels,
Everyone was there to greet me when I stepped inside,
Newspaper men eating candy,
Had to be held down by big police.
Someday, its gonna be different,
When I paint my masterpiece.
Ken uw klassiekers
Oh, the streets of Rome are filled with rubble,
ancient footprints are everywhere.
You could almost think that you're seeing double,
On the cold, dark night on the Spanish Stairs.
Gotta hurry on back to my hotel room,
Where I got me a date with a pretty little girl from Greece.
She promised she'd be there with me,
When I paint my masterpiece.
Oh, the hours we spent, inside the Coliseum.
Dodging lions, and a-wasting time,
oh those mighty kings of the jungle, I could hardly stand to see 'em
Yes it sure has been a long, hard drive.
Train wheels a-running thru the back of my memory,
When I ran on a hilltop following a pack of wild geese,
Someday everything is gonna sound like a rhapsody
When I paint my masterpiece.
Sailing round the world in a dirty gondola,
Oh to be back in the land of, Coca-cola.
Well I left Rome, and landed in Brussels,
On a plane ride so bumpy that I almost cried,
Clergy men in uniform, and young girls pulling mussels,
Everyone was there to greet me when I stepped inside,
Newspaper men eating candy,
Had to be held down by big police.
Someday, its gonna be different,
When I paint my masterpiece.
Ken uw klassiekers
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Jawohl maar als eerste op de plaat gezet door The Band
(Cahoots)
Mijn helden
(zowel Dylan als The Band)
Mijn helden
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Misschien heb ik het gemist, maar ik zie 4 stuks CA PCB's.
Ga je iets met actieve versterking doen ?
Ga je iets met actieve versterking doen ?
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Nee hoor, in de openingspost leg ik uit dat er 1 samen met een afdac-lb in één kastje komt, de ander als eindbak wordt opgebouwd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Graag gedaan!
Hoe denk je dat ik mijn ADAU1777 piggibacks zou hebben kunnen doen? Door de juiste hoek van de bek kun je perfect positioneren.
Volgende tip, houdt dat ding bij magneten weg. Als ie een beetje gemagnetiseerd is wordt je niet vrolijk, de componenten blijven dan steeds aan de bek hangen......
Hoe denk je dat ik mijn ADAU1777 piggibacks zou hebben kunnen doen? Door de juiste hoek van de bek kun je perfect positioneren.
Volgende tip, houdt dat ding bij magneten weg. Als ie een beetje gemagnetiseerd is wordt je niet vrolijk, de componenten blijven dan steeds aan de bek hangen......
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Mag L1 ook iets dunner zijn? Ik heb hier 0,8mm spoeltje liggen...
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Voor die prijs niet anti-magnetisch?
Is toch vrij standaard voor pincetten.
Ja 0,8mm kan ook wel maar is minder stevig. Wel de maten aanhouden 15 wdg op een boortje van 9 mm. Als het goed is veert het dan uit naar 10mm.
Ja 0,8mm kan ook wel maar is minder stevig. Wel de maten aanhouden 15 wdg op een boortje van 9 mm. Als het goed is veert het dan uit naar 10mm.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
15,5 of 16,5 Peter
ik heb 16,5 gedaan.
Zo klaar
Om de stevigheid te compenseren beetje epoxy erop? Of niet doen?
Zo klaar
Om de stevigheid te compenseren beetje epoxy erop? Of niet doen?
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dat vraagt om een luistertestje?Shadow schreef:15,5 of 16,5 Peterik heb 16,5 gedaan.
C221519D-A1F6-4612-BF87-D965ADEB871E.jpeg
Zo klaar![]()
Om de stevigheid te compenseren beetje epoxy erop? Of niet doen?
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Zo vandaag ondanks alles (zie ‘mekkerdraadje’) toch nog wat gedaan, alle gaten zijn geboord, nu de voor en achterkant eraf en morgen bij het bedrijf brengen die de spanningsbewaker ook voor me gegraveerd heeft.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
En met eervolle vermelding voor P&PPjotr schreef:Netjes geworden!![]()
